تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ کرامت خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حفظ کرامت خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان است شهرری- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه به کرامت و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان است.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ˈابوالفضل قناعتیˈ در جمع خانواده ها شاهد کارکنان شهرداری منطقه 20 اظهارداشت: حضور فرزندان شاهد در مجموعه های مدیریت شهری و استفاده از معنویت این افراد در مجموعه مدیریت شهری بسیار تاثیر گذار است.
وی افزود: با پیگیری های فرماندار ویژه شهرری و شهردار منطقه 20 در قالب کارگروه مدیریت شهری طرح جامعی از افزایش ساختارهای خدماتی، رفاهی و گردشگری این شهرستان در دست بررسی شورای اسلامی شهر است.
قناعتی به اهمیت جذب توریست های مذهبی در شهرری اشاره کرد و افزود: توسعه زیرساخت های عمرانی و شهری به نحوی دیده شده که شهروندان ساکن، زائران و مسافران نیازی به مراجعه به داخل تهران را نخواهند داشت و تمام نیازمندیهای آنان در همین محل مرتفع خواهد
بر اساس این گزارش، مجمع فرزندان شهید شاغل شهرداری تهران به دستور شهردار تهران و به منظور رفع مشکلات و پیگیری مطالبات فرزندان شهید شاغل در مجموعه مدیریت شهری شکل گرفته است و با گذشت دو سال از فعالیت آن 700 نفر عضو دارد که مهمترین رویکرد آن توانمندسازی فرزندان شهدا و استفاده از آنان در زمینه توسعه های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
نشست صمیمی فرزندان شاغل شهرداری منطقه 20 با شهردار منطقه و عضو شورای اسلامی شهر تهران که با حضور اعضاء مجمع فرزندان شهید شاغل شهرداری تهران با محوریت گفتگو، بیان نظرات و دیدگاه های پیشنهادی از سوی فرزندان شهید شاغل، در سالن شهید تهرانی مقدم شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن