تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون قوه قضاییه:تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان یک وظیفه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون قوه قضاییه:تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان یک وظیفه است کرمانشاه - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: احترام و تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه است.


حجت الاسلام والمسلمین سید ˈعلیرضا صدرحسینیˈ روز چهارشنبه در حاشیه عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای گمنام شهر صحنه در استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: باید همه افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.
وی شهدای دوران دفاع مقدس را مظهر رشادت، سربلندی و سند افتخار و عظمت ملت ایران عنوان کرد و گفت: حضور در گلزار شهدا قوت قلبی برای مسوولین برای ارائه خدمت صادقانه به مردم است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ما مدیون شهدا هستیم زیرا آنها برای حفظ کیان و استقلال و آزادی کشور جان خود را نثار کردند و این کار باعث می شود ما با تاسی به آنها برای پیشبرد اهداف کشور صادقانه تر قدم بر داریم.
وی خاطرنشان کرد: ادامه مسیر و راه اقتدار آفرین شهدا، ایران اسلامی را به جایگاه و منزلتی بالا ارتقا خواهد داد، بر این اساس همه باید ضمن اطاعت از فرامین و فرمایش های رهبر معظم انقلاب با تمامی تلاش مسیر سعادتمند شهدا را ادامه دهند.
حجت الاسلام صدرحسینی افزود: فداکاری و گذشت خانواده شهدا بود که غبار تیره و تار را از چهره و حیات ملت ایران زدود و امروز کشور و ملت ایران اسلامی در اوج اقتدار در عرصه های مختلف بین الملی حضور پیدا می کنند
وی در پایان افزود: در مقابل این همه ایثار و فداکاری پدران، مادران، همسران، فرزندان شهید و خود شهدا که جان گرانبهای خود را در طبق اخلاص نهادند تنها می توان گفت: انشاءالله بتوانیم اهداف و آرمان های بلند آنان را ادامه دهیم و بر پیاده سازی آن همت گماریم تا مدیون خون مطهر آنها نباشیم.
شهرستان صحنه 300 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7454/567/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن