تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای راهبردی اعضای مجمع را در تصمیم گیری ها مشارکت می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو هیات مدیره مجمع واردات کشور: شورای راهبردی اعضای مجمع را در تصمیم گیری ها مشارکت می دهد تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره مجمع واردات کشور گفت: مشارکت اعضای مجمع به صورت تشکیلاتی در تصمیم گیری ها، از عمده اهداف راه اندازی شورای راهبردی مجمع به شمار می آید.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، سیامک پیر بابایی روز یکشنبه در نشست خبری که با رییس مجمع عالی واردات کشور برگزار شد، افزود: در مجمع واردات خودی و غیرخودی نداریم و هر تشکلی که برای اقتصاد کشور مفید و موثر باشد، خودی محسوب می شود.
وی با اشاره به برنامه های آتی مجمع به خصوص درباره ارائه گزارش و شفاف سازی در خصوص عملکردهای مجمع، اظهار داشت: هدف از شفاف سازی، مشارکت همه بدنه تشکل ها در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها است.
پیر بابایی اضافه کرد: هم اکنون بدنه تشکل ها با هیات رییسه ارتباطی ندارند و بدنبال آن نیز در تصمیم گیری ها دخالتی ندارد، بنابراین شورای راهبردی بنا دارد اعضای مجمع و کمیسیون های آن در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند.
وی سپس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یک سند بالادستی است که نباید آن را محدود به مدیریت واردات دید.
عضو هیات مدیره مجمع واردات کشور افزود: این یک ظلم به بیانات رهبری است که اقتصاد مقاومتی را در سطح واردات و اولویت بندی کالاها کاهش دهیم.
پیر بابایی اضافه کرد: یکی از نقاط تکیه اقتصاد مقاومتی، مدیریت تولید است، ضمن اینکه پرهیز از حمایت از تولید مجازی و غیر واقعی بخشی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است.
به گفته وی، توجه به رفتار مصرف کننده و کنترل تقاضا از طرق فرهنگ سازی و همچنین مقابله با کالای قاچاق و فراهم شدن زمینه های حذف مشوق های قاچاق از اصول اقتصاد مقاومتی به شمار می آید.
پیربابایی تصریح کرد: با وارداتی که مناسب نیست و بی رویه است به طور قطع همه آحاد ملت ایران مخالف هستند و زمانی که واردات شناسنامه دار نباشد به طور طبیعی به اقتصاد ملی ضربه می زند و چشم آزار می شود.
اقتصام (3) ** 1574**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن