تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوارض شهرداری پاسخگوی هزینه های جاری کتابخانه های ایجرود نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عوارض شهرداری پاسخگوی هزینه های جاری کتابخانه های ایجرود نیست ایجرود، زنجان - ایرنا - مسول کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود گفت: نیم درصد عوارض شهرداری پاسخگوی هزینه های جاری کتابخانه های عمومی این شهرستان نیست


مهدی دوستی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه درصد بالایی از جمعیت شهرستان ایجرود در روستاها ساکن هستند، افزود: به رغم جمعیت قابل توجه روستایی،این شهرستان فاقد کتابخانه عمومی سیار روستایی است.
وی اظهارکرد: راه اندازی کتابخانه عمومی سیار در سطح روستاهای شهرستان ایجرود نیازمند تامین مالی و زمینه ساز اعتلای فرهنگی منطقه بوده و نهادینه کردن مقوله کتاب و کتابخوانی دراین شهرستان به واسطه فعالیت بیش از پیش فرهنگی محقق می شود.
مسول کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود گفت: با توجه به نبود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان، نهاد کتابخانه های عمومی تنها متولی فعالیت فرهنگی در ایجرود بوده و توسعه فعالیت های این بخش نیازمند حمایت متولیان فرهنگی ازفعالیت کتابخانه های عمومی در این شهرستان است.
دوستی تاکید کرد: درصورت تامین و تجهیز فضای فیزیکی در سطح روستاهای شهرستان ایجرود برای ایجاد کتابخانه عمومی، مشکلی از نظر تامین کتاب برای این کتابخانه ها وجود ندارد.
وی تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی شهرستان ایجرود را 49 هزارجلد کتاب عنوان و خاطر نشان کرد: هم اکنون چهارکتابخانه عمومی در روستاها و دو کتابخانه عمومی در شهرهای این شهرستان با دو هزارنفرعضو فعالیت می کنند.
7318/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن