تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802794038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیت مسجد جمکران: توطئه دشمنان علیه خط امام به نفع انقلاب تمام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولیت مسجد جمکران: توطئه دشمنان علیه خط امام به نفع انقلاب تمام شد اصفهان- ایرنا- تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: نتیجه توطئه های دشمنان علیه خط و نهضت امام خمینی(ره) به نفع انقلاب اسلامی و کشورمان تمام شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام«محمدحسن رحیمیان» روز شنبه در جشن راه اندازی دو رشته تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ تشیع در مقطع دکترا در دانشگاه اصفهان افزود: هر طرح و نقشه ای که توطئه گران علیه انقلاب اسلامی و خط امام خمینی(ره) برنامه ریزی کردند به نفع ما و به ضرر و زیان خودشان تمام شد.
نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ما بعد از انقلاب با حوادث و رویدادهای تلخی مانند ترورها، جنگ تحمیلی و تحریم ها مواجه شدیم اما در این مکر و حیله ها، دستاوردهای بزرگی نیز به دست آوردیم.
وی تصریح کرد: بعد از جریانات سال 88 و حماسه 9 دی، اعتماد و اعتقاد دوستان نظام جمهوری اسلامی به آن صدها برابر شد.
وی همچنین با بیان اینکه نتیجه پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت چیزی نبود که به ضرر انقلاب تمام شود، گفت: آنچه که شهدا، جانبازان و ایثارگران بدنبال آن بودند بعد از پذیرش قطعنامه و توسط آمریکا برای ما فراهم شد.
رحیمیان با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه کویت در جنگ تحمیلی به صدام کمک نکرد،افزود: با این وجود خود صدام در مدت دو ساعت کویت را اشغال و همه هواپیماها و خودروهای آن کشور را مصادره کرد.
وی با بیان اینکه ایران در مدت هشت سال جنگ تحمیلی که طولانی ترین جنگ دوران معاصر بشمار می آید، یک وجب از خاک خود را به دست دشمن نداد، اظهار کرد: عراق در زمان جنگ میگ های 29 را از شوروی خریده بود که ما آنها را نداشتیم اما روزی صدام همین تجهیزات و هواپیماهایش را با التماس تحویل ایران داد.
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژگی های مهم نهضت امام خمینی(ره) گفت: نهضت ایشان منطبق با آیه های قرآن کریم است و تفسیر بسیاری از آیات قرآن را در مسیر این نهضت می بینیم.
وی به معنی یکی از آیه های قرآن اشاره و اضافه کرد: بر این اساس، توطئه بد، روزی گریبانگیر صاحب توطئه نیز می شود و همواره کسانی که علیه بشریت در برابر حق قیام کرده اند خودشان نابود می شوند.
وی با بیان اینکه امام نهضت خود را از پاییز 1341 آغاز کرد، افزود: امام از هرگونه شهرت و حتی مرجع شدن در جامعه دوری می کرد اما هیچکس به اندازه ایشان در طول این سالها شهرت و محبوبیت پیدا نکرد.
حجت الاسلام رحیمیان با تاکید براینکه امام هیچگاه حاضر به همراهی در مسیر نهضت با کسانی که ناخالص بودند، نشد، گفت: امام کسانی را قبول داشت که خاستگاه آنها خدا بود نه کسانی که مدعی همراهی با امام باشند اما با مطرودین ایشان عکس بگیرند.
وی نقطه مقابل امام خمینی (ره) را شاه دانست و گفت: شاه علاوه بر اینکه امکانات و قدرت زیادی داشت دو استکبار جهانی نیز او را پشتیبانی می کردند.
وی با بیان اینکه دو استکبار جهانی یعنی شوروی سابق و آمریکا با یکدیگر دشمن بودند، افزود: اما تنها چیزی که آنها در باره اش همسو بودند صیانت از شاه در مقابل نهضت امام خمینی (ره) بود.
وی همچنین با اشاره به سخنرانی امام در باره کاپیتالاسیون بیان کرد: در آن زمان سخنرانی علیه آمریکا بسیار خطرناک بود اما امام درست برعکس چیزهایی که آنها می گفتند، عمل می کرد که این هم مصداق آیه های قرآن است.
تولیت مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: دشمنان از چیزهایی خوبی که برای ما باشد مانند فناوری هسته ای، نانو و موشک ناراحت می شوند و جلوی آن می ایستند.
وی همچنین با اشاره به اتفاقاتی که برای امام در ترکیه، عراق و فرانسه افتاد، تصریح کرد: هدف دشمنان امام از تبعید ایشان، کم کردن حضور و متروک کردن وی بود که نه تنها به این خواسته خود نرسیدند بلکه محبوبیت و مرجعیت امام گسترش یافت و جهانی شد.
پ/7148
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن