تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه علیه علف های هرز در سطح 38 هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مبارزه علیه علف های هرز در سطح 38 هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: تاکنون در سطح 38 هزار و 829 هکتار از اراضی مزارع گندم و جو شهرستان های گرمسیری و نیمه گرمسیری استان علیه علف های هرز پهن برگ و نازک برگ مبارزه شده است.


به گزارش ایرنا، ˈفرهاد شریفیˈ روز شنبه در جلسه ستاد سن غلات و علف های هرز با بیان اینکه سهم مبارزه با علف های هرز استان 31 هزار هکتار بوده افزود: با تلاش همکاران و با تشکیل کارگاه آموزشی کنترل علف های هرز و تغذیه گیاهی برای 430 نفر از کارشناسان بخش دولتی و خصوصی، هفت هزار هکتار بیشتر از سطح پیش بینی شده مبارزه شده است.
وی اظهار کرد: در زمینه مبارزه با آفت سن نیز با هماهنگی که با مدیران شهرستان ها بعمل آمد تمامی اماکن زمستان گذران سن بازدید و مورد بررسی قرار گرفت و اکیپ های تعیین شده در فصل مبارزه با جدیت این موضوع را پیگیری می کنند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های کرمانشاه در تامین محصولات کشاورزی ضروری است که با تمام توان و با استفاده از توان کارشناسان دولتی، ناظران و سربازان سازندگی در مراکز جهاد کشاورزی ضمن بازدید از اماکن زمستان گذران سن غلات، در مبارزه علمی و اصولی با این آفت همچنین علف های هرز مزارع تلاش کنند.
ˈعلی اشرف منصوریˈ افزود: با توجه به تاثیر آفات و علف های هرز در میزان تولید محصولات کشاورزی از رسانه های مختلف درخواست داریم که با همکاری کارشناسان مربوطه ضمن ارتقا دانش کشاورزان در مبارزه با آفات و علف های هرز، تولیدکنندگان را در راستای تولید بهتر و بیشتر محصولات کشاورزی یاری کنند.
ˈافشین صفویˈ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی نیز با اشاره به اهمیت نوع و میزان سموم استفاده شده گفت: به تازگی مشاهده شده که از کشورهای همسایه سمومی وارد کشورمان شده که از نظر کیفی مناسب نبوده و تاثیر چندانی در مبارزه با علف های هرز نداشته لذا کشاورزان قبل از خرید و استفاده از سموم با کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی مشورت کنند.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن