تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801305471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون حفظ قرآن کریم با حضور هفت هزار نفر در بم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزمون حفظ قرآن کریم با حضور هفت هزار نفر در بم برگزار شد بم- ایرنا- آزمون حفظ قرآن کریم روز جمعه با حضور هفت هزار نفر شرکت کننده در بم برگزار شد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در حاشیه بازدید از آزمون قرآن در مجموعه فرهنگی عباسعلی بم در گفت و گو با ایرنا 260 نفر مربی در برگزاری این آزمون مشارکت داشتند.
حجت الاسلام ˈمحمد قاسمی زادهˈ با بیان اینکه برگزاری این دوره آموزشی از سال گذشته و در راستای عمل به دستور رهبر معظم انقلاب برای آموزش 10 میلیون حافظ قرآن کریم انجام شده است، بیان کرد: شرکت کنندگان در 10 گروه سنی و موضوعی در این آزمون شرکت کرده اند.
وی تصریح کرد: این آزمون دارای دو بخش شفاهی و کتبی بوده که شرکت کنندگان در روزهای 23 بهمن ماه تا هشتم اسفند ماه آزمون شفاهی را پشت سر گذاشته اند و امروز هم آزمون کتبی در سراسر استان برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: افرادی که در این دو آزمون امتیاز 70 را کسب کنند، موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره می شوند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد حافظان در دو دوره برگزاری آزمون افزود: باید تا 10 سال آینده عملکرد این طرح را سنجید.
حجت الاسلام قاسمی زاده، همچنین از برگزاری طرح آرامش بهاری، ایام نوروز 93 در استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن شهادت حضرت زهرا (س) با ایام نوروز امسال نیز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان برگزار می شود.ک/3
7444/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن