تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816401853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان ها درهفته گذشته/ سفر روسای دو قوه به جنوب و غرب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان ها درهفته گذشته/ سفر روسای دو قوه به جنوب و غرب استان ها - ایرنا - سه شنبه هفته گذشته سفر استانی رییس جمهوری به استان هرمزگان آغاز شد و سه روز طول کشید و در همین روز رییس قوه قضاییه سفر سه روزه خود به استان کرمانشاه را آغاز کرد.


رییس جمهوری و هیات همراه در دومین سفر استانی خود این بار به هرمزگان رفتند و مهمان مردم این استان بودند که در این سفر رییس جمهوری در جمع مردم بندرعباس در ورزشگاه تختی این شهر سخنرانی کرد و به دیدار مردم شهرستان جاسک هم رفت.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با علما و نخبگان و خانواده شهدا دیدار کرد همچنین بازدید از مجتمع فولاد، اسکله شهید رجایی، دیدار با هم اندیشان صنعت فولاد و شرکت در سمپوزیوم فولاد و توسعه صنایع دریانوردی از برنامه سفر روحانی به هرمزگان بود.
معاونان و وزیران همراه دکتر حسن روحانی به نمایندگی از وی مسائل و مشکلات مردم دیگر شهرستان های هرمزگان را بررسی کردند.
از سوی دیگر آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در سفر به استان کرمانشاه به بررسی مشکلات حقوقی و پرونده های قضایی این خطه از کشور پرداخت.
در این سفر وی با خانواده شهدا و جانبازان، نخبگان و استادان دانشگاه ها، علما، روحانیون و ائمه جماعت و قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان کرمانشاه دیدار کرد.
همچنین 14 گروه کاری از مسوولان استانی به ریاست یکی از مسوولان قضایی به 14 حوزه قضایی استان کرمانشاه سفر کردند و مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

** راننده و حوادث
گرگان - سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه استان گلستان گفت: متاسفانه آزمایش اعتیاد راننده اتوبوس گرگان به کرج که منجر به حادثه و درگذشت تعدادی از هموطنان در جاده هراز گردید مثبت گزارش شده است که به طور طبیعی بی ‎تاثیر در این سانحه نبوده است. در این حادثه 18 نفر کشته شدند.
ساوه - سرهنگ داود کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه استان مرکزی، خواب آلودگی و بی احتیاطی راننده را دلیل واژگونی تریلر حامل بنزین در آزاد راه ساوه - تهران اعلام کرد.
این تریلر حوالی ساعت 16 دوشنبه در باند شرقی آزاد راه ساوه - تهران و در 50 کیلومتری تهران (حوالی شهر پرندک) واژگون شد. دراین حادثه کسی کشته نشد.
سنندج - حامد قادرمرزی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس دوشنبه گفت: اتوبوس های شرکت اسکانیا امسال برای چندمین بار و این بار در مسیر استان هرمزگان دچار حادثه شدند که در مورد اخیر با هوشیاری راننده، همه 26 مسافر نجات یافتند.
او گفت: کمیسیون عمران مجلس در جلسه مشترک با وزرا و مسوولان وزارتخانه های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، و مدیران شرکت اسکانیا، حوادث اتوبوس های مسافری این شرکت را بررسی می کند.

** محیط زیست و حکایت بی پایانش

گرگان - اسماعیل مهاجر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت:شکارچیان غیرمجاز عصرجمعه گذشته با ضربات چاقو و تبر، دو محیط بان گلستانی را به شدت مجروح کردند. احمد دباغیان مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان پنجشنبه گفت: براساس اعلام دادستان مرکز استان، سه نفر از ضاربان محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان توسط نیروهای انتظامی و قضایی دستگیر شدند.

اصفهان- میزگرد بررسی مشکلات زیست محیطی اصفهان پنجشنبه در حالی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد که مدیران اداره محیط زیست و صنایع بزرگ استان در این نشست غایب بودند.

بندرعباس- معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پنجشنبه گفت: برنامه کاهش آلودگی هوا ظرف هفته آینده به دولت داده می شود و بنزین استاندارد یورو 4 به هشت شهر آلوده کشور ارایه می شود.

ارومیه - حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی دوشنبه گفت: محیط بان این سازمان که به مجازات زندان محکوم شده بود عفو و اززندان آزاد شد.این محیط بان اسفند 89 هنگام ماموریت،یکی از شکارچیان را با گلوله کشت که دادگاه ارومیه،محیط بان را به قتل شبه عمد و پنج سال زندان محکوم کرد. بعد از سه سال در نهایت خانواده شکارچی مرحوم، محیط بان مصطفی آقازاده را مورد عفو و بخشش قرار دادند .

تهران - سیدمحمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست چهارشنبه گفت:15 نفر از 64 نماینده ای که طرح ادغام سازمان حفاظت محیط زیست با سازمان جنگل ها و مراتع را امضا کرده بودند، امضای خود را پس گرفتند. وی گفت: اگر شمار امضاها به 15 مورد کاهش یابد، این طرح از دستور کار مجلس خارج می شود.

** کشمکش بر سر استودان

اهواز - یک محوطه تاریخی اهواز که مدفن مردگان گذشته بوده و به استودان مشهوراست ، مورد مناقشه شهرداری منطقه هفت و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان قرار گرفته است.میراث فرهنگی، این گوردخمه ها را متعلق به دوره اشکانی می داند اما شهرداری می گوید از قبل اینجا برای فضای سبز پیش بینی شده است.

**سرگردانی صدها مسافر قطار

مشهد - تاخیر در برنامه حرکت قطارهای مسیر مشهد - تهران موجب سرگردانی صدها نفر از مسافران در ایستگاه مشهد شد.چند نفر از مسافران این قطارها سه شنبه شب در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهد خواستار حل این مشکل از سوی مسوولان ذیربط شدند.

** تورم به قانون هم رسید

بندرعباس - الهام امین زاده معاون امور حقوقی رییس جمهوری سه شنبه شب در بندرعباس گفت: از سال 1285 تا به حال 11 هزار و 400 مورد قانون در ایران وضع شده است،با این وضعیت دچار تورم و ازدیاد قوانین شده ایم و این مساله مشکل ساز شده است.

** شقاوت اشرار در بلوچستان و فارس

زاهدان – در درگیری اشرار مسلح با نیروی انتظامی که چهارشنبه در حوالی شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان رخ داد، نوربخش دهقان سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شهید شد.

شیراز- درگیری روز سه شنبه اشرار با نیروی انتظامی در شهرستان خرامه در 40 کیلومتری شرق شیراز منجر به شهادت دو سرباز نیروی انتظامی شد .

زاهدان - سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه گفت: تلاش می کنیم انسداد فیزیکی مرزهای سیستان و بلوچستان طی سال آینده کامل شود و نفوذ برای گروهکها، اشرار مسلح و قاچاقچیان امکانپذیر نباشد.

زاهدان - علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به مذاکرات اخیر خود با مقامات کشور پاکستان گفت: مسوولان و نیروهای انتظامی و امنیتی دو کشور ایران و پاکستان با جدیت پیگیر آزادی پنج مرزبان ربوده شده ایرانی هستند.این مرزبانان دوهفته پیش ربوده شدند و گروهک جیش العدل مدعی ربودن آنان شد.

** مدرسان حوزه علمیه و علما در شیراز

شیراز- ششمین اجلاسیه منطقه ای حوزه های علمیه استان های جنوبی کشور و جامعه مدرسین حوزه علیمه قم عصر پنجشنبه در شیراز پایان یافت.جایگاه روحانیون در جامعه مدرسین، ارزیابی شرایط جامعه، بهره مندی از وجود رهبری در شرایط فعلی، تهدیدات و فرصت های روحانیت، بررسی مشکلات روحانیون و حوزه ها در استان های فارس - بوشهر و هرمزگان، لزوم دشمن شناسی و شناخت راه های نفوذ دشمن در برنامه های دینی از مهمترین مباحث مطرح شده در کمیسیون های سه گانه این اجلاسیه دو روزه بود که بررسی و ارزیابی شد.

675/2729
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن