تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803169476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 30 کیلومتر مترو در هر سال/ بدهی 5 هزار و 500 میلیارد تومانی دولت به حمل و نقل و ترافیک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ساخت 30 کیلومتر مترو در هر سال/ بدهی 5 هزار و 500 میلیارد تومانی دولت به حمل و نقل و ترافیک
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از ساخت 30 کیلومتر مترو در هر سال توسط شهرداری خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید جعفر تشکری هاشمی در جمع خبرنگاران و در حاشیه سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک به بیش از ظهر امروز با حضور اساتید خارجی و داخلی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد به ارسال مقاله از 13 کشور داخلی و خارجی به این کنفرانس اشاره نمود و اظهار داشت: این موضوعات غالبا در موضوعات ترافیکی و شهری بوده است.
 
وی به توسعه پیاده راه سازی در جهت سلامت شهروندان و تمهیدات انجام شده در این خصوص برای ایمنی بیشتر مردم اشاره کرد و افزود: امروز و فردا بیش از 180 مقاله و کارگاه تخصصی از سوی گروه های مربوط ارائه خواهد شد.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن تشکر از دانشگاه‌ها و مراکز فعال در صنعت حمل و نقل به جهت حمایت از موضوع ترافیک کشور و یافته‌های ایجاد شده در این خصوص به نقل خبری از وزیر نفت مبنی بر بهبود بنزین اشاره و تاکید کرد: منشا بسیاری از آلودگی های هوای تهران ناشی از بنزین است که این موضوع در گازوئیل شهری شهر تهران مطرح است.
 
وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی سال‌هاست که از بیماری بی‌کیفیتی رنج می برد افزود: این مسائل مسئولیت را از دوش دست اندرکاران ساقط نمی‌نماید و نیازمند اقداماتی در این راستا که مهمترین آن افزایش مشارکت شهروندان و فرهنگ ترافیک است.
 
تشکری هاشمی با اشاره به اینکه حمل و نقل شهری و آمد و رفت ها  باید با امکانات اقتصادی شهر انطباق یابد ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی حمل و نقل عمومی در مسیر و چارچوب پایدار اقتصادی شهر باید تسهیلاتی در این راستا در نظر گرفته شود.
 
وی با عنوان اینکه طبق تاکیدات شهردار تهران تحقق دستیابی به حمل و نقل پایدار بدون ایجاد زیر ساخت‌های لازم، توسعه حمل و نقل عمومی، بهبود کیفیت زندگی امکان پذیر نخواهد بود اظهار داشت: تحقق این امر نیازمند اجرای طیفی از فعالیت‌ها در جهت ایجاد  زندگی و شهر مطلوب برای شهروندان است.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص نقص پله‌های برقی در سطح شهر به ورود بیش از صد پله برقی در کشور و ساخت تعدادی نیز در کشور خبر داد و گفت: بخشی از اینها در ایستگاه ها نصب شده که البته در این خصوص عقب افتادگی زیادی وجود دارد که مستلزم عذرخواهی شهرداری از شهروندان است چراکه آنطور که باید با سرعت صورت نگرفته است.
 
تشکری هاشمی وجود مشکلات حمل و نقل دریایی و عرض خارجی را مهمترین موانع در جهت نصب پله های برقی در شهر عنوان کرد و افزود: در این خصوص از صنعت گران داخلی نیز استفاده شد و کیفیت داخلی در حدی بود که مجبور به خاموش نمودن این پله‌ها شدیم.
 
وی با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری در نظم و یا بهبود پله‌های برقی افزود: به شهروندان قول می‌دهیم که خرید پله برقی و نصب آن در دستور کار و در اولویت معاونت حمل و نقل ترافیک است.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص مطالبات قانونی شهرداری از دولت اظهار داشت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته بیش از 5 هزار و 500 میلیارد تومان طی 8 سال گذشته دولت به شهرداری بدهکار بوده و می‌توان تصور کرد که عدم اختصاص این مبالغ چه تاخیری را در زندگی شهری و شهروندان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن