تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803247479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره ˈآبی خاکی هاˈ در تهران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادواره ˈآبی خاکی هاˈ در تهران برگزار شد تهران بزرگ - ایرنا - یادواره ˈآبی خاکی هاˈ برای پاسداشت رشادتهای دلیرمردانی همچون ˈمحمد ابراهیم همتˈ و ˈ عباس کریمیˈ از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با حضور تنی چند از فرماندهان دفاع مقدس، پیشکسوتان این عرصه و خانواده های معظم شهدا در تهران برگزار شد.


جانشین دبیر یادواره پاسداشت شهیدان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با عنوان ˈ آبی - خاکی هاˈ به خبرنگار ایرنا گفت: این یادواره با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان ˈمحمدابراهیم همتˈ و ˈعباس کریمیˈ از فرماندهان این لشکر در تالار اجتماعات وزارت کشور واقع در خیابان فاطمی برگزار شد.
سردار ˈمحمدرضا یزدیˈ افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با رشادت های رزمندگان سپاه اسلام و نشان دادن جنایات رژیم بعثی از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره است.
وی بیان کرد: در این یادواره به نسل جوان یادآوری می شود که چگونه رزمندگان اسلام در عملیات های خیبر و بدر مظلومانه در مقابل دشمنان مقاومت کردند و به شهادت رسیدند تا حتی یک وجب از خاک کشور به دست رژیم بعثی نیافتند.
یزدی بیان کرد: ایستادگی در مقابل زورگویی و زیاده خواهی دشمنان، دفاع از حریم ولایت، صیانت از نظام اسلامی و جلوگیری از احقاق حقوق ملت ایران اسلامی از مهمترین پیام این یادواره به کشورهای مستکبر و مستبد است.
* رشادت های شهدا مایه مباهات نظام سلامی است
فرزند شهید همت نیز دراین یادواره با اشاره به دلیرمردیها و جانفشانی ها رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: رشادت های شهدا مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ˈمهدی همتˈ پنجشنبه شب در حاشیه یادواره آبی خاکی ها به خبرنگار ایرنا، گفت: از مشاهده فیلم و بیان خاطرات شهید همت افتخار و غروی به من دست می دهد که با هیچ احساسی قابل وصف نیست .
وی با اشاره به اینکه در زمان شهادت این سردار رشید اسلام بیش از یکسال داشتم، اظهار کرد: هرچند خاطری از این بزرگوار به یاد ندارم اما دلم برای شهید همت خیلی تنگ شده است.
فرزند شهید همت اظهار کرد: این فرمانده لشگر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، سخت ها و مرارت های فراوانی را تحمل کرد و در اسفند ماه سال 62 به خواسته اصلی خود که شهادت در راه خدا رسید.
وی ولایت مداری را از مهمترین ویژگی های شهدا اعلام کرد و افزود: صیانت از ارزش های دینی، عشق به رهبری و حفاظت از کیان اسلامی موجب شد تا آنان سختی ها را به جان بخرند و فشارهای مادی را تحمل کنند.
وی اظهار کرد: مظلومیت و دلدادگی به ارزش های دینی و تحمل سختی ها مهمترین دلایل عشق و علاقه مردم به شهدا است.
همچنین دو تن از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات، رشادت های رزمندگان اسلام و تشریح عملیات های خیبر و بدر پرداختند و گفتند: سربلندی، عزت، افتخار، امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.
آنان، بسیجیان را مدافعان اصلی نظام اسلامی دانستند و گفتند: بسیح در عرصه های مختلف نظام حضوری موثر، فعال و سازنده داشته و همواره مدافع و حامی ولایت فقیه است.
در یادواره پاسداشت شهیدان لشکر 27 محمدرسول الله(ص) در نبردهای آبی و خاکی عملیات های خیبر و بدر، کتاب هایˈ ما همراه بچه هاˈ، ˈگردان نهمˈ و کتاب مصور ˈبیست و هفتمی هاˈ با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس رونمایی شد.
کتابˈ ما بچه های جنگˈ به زبان های فارسی و انگلیسی و کتاب مصورˈ بیست و هفتمی هاˈ علاوه بر زیان فارسی به انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است تا در اختیار علاقمندان سایر کشورها قرار گیرد.
همزمان با برگزاری یادواره «آبی خاکی ها» آخرین ترانه حامد زمانی در باره سرداران شهید ˈمحمدابراهیم همتˈ وˈعباس کریمیˈ رونمایی و اجرا شد.
در این آیین نیز از تعدادی از افرادی که در تهیه سه کتاب فوق حضور داستند با اهدا لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
تهرام/519/1109 /1600/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن