تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803926613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار احمدی مقدم: 90برجک مرزی در جنوب سیستان و بلوچستان ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار احمدی مقدم: 90برجک مرزی در جنوب سیستان و بلوچستان ساخته می شود زاهدان- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با ساخت 90 برجک مرزی در طول شش ماه آینده در جنوب سیستان و بلوچستان تمام سنگرهای موقت مرزی به نقاط ثابت تبدیل می شود.


به گزارش ایرنا، سردار ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان افزود: با توجه به حمایت خوب دکتر روحانی از ارتقای سطح امنیت عمومی، دولت در تامین منابع برای ساخت این استحکامات مرزی کمک خواهد کرد.
وی با تاکید بر حمایت بسیار خوب دولت یازدهم در حوزه امنیت عمومی گفت: دولت از تمام منابع در اختیار خود برای کمک و همیاری با نیروی انتظامی دریغ نکرده است و هیچ احساس خلا و ناهماهنگی در این زمینه وجود ندارد.
وی با ابراز خرسندی از روند روبه بهبود شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان نسبت به سال های گذشته گفت: شاخص های امنیتی این استان در بخش های مختلف از جمله مقابله با تجاوز مرزی، قاچاق کالا و مواد مخدر، مقابله با تروریست، آدم ربایی و گروگانگیری، قتل، نزاع، درگیری و سرقت از متوسط های کشور در وضعیت بهتری قرار دارد.
او افزود: روند امنیت در سال های اخیر در استان همواره رو به بهبود بوده است اما در یک سال اخیر بقایای گروهک ترویستی مجددا با تحریک سرویس های بیگانه فعال شده و با بهره گیری از خاک کشور همسایه حوادثی را در مرز استان آفریده اند اگر این حادثه ها نبود سیستان و بلوچستان از امن ترین استان های کشور شناخته می شد.
فرمانده ناجا اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های نیروی انتظامی، حضور قدرتمند سپاه، بسیج، حمایت دستگاه های اطلاعاتی و قضایی، بخش دیپلماسی و مجموعه اعضای شورای تامین استان تصمیمات خوب و قابل توجهی اتخاذ شده که سفر اینجانب به سیستان و بلوچستان به همین علت است.
سردار احمدی مقدم با اشاره به نتایج سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از مرزهای جنوبی این استان گفت: تلاش بر این است با مشارکت قوی تر سپاه و بسیج در تکمیل انسداد مرز و تقسیم کار بهتر، حداکثر تا پایان نیمه نخست سال 93 استقرار نیروها در مرزهای جنوب استان تکمیل شود.
وی با بیان اینکه 200 کیلومتر از مرز سیستان و بلوچستان فاقد جاده است ادامه داد: تا پایان سال 93 جاده مرزی در این مناطق در سطح حداقلی احداث خواهد شد تا دیگر هیچ نقطه ای از مرزهای این استان دور از حاکمیت نظام نباشد.
وی گفت: مجموعه اقداماتی که برای تقویت امنیت داخلی از سوی نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی و مجموعه وزارت کشور در حال انجام است شرایط را در سطح استان سیستان و بلوچستان و مناطق شرقی کشور تا سال آینده بهبود خواهد بخشید.
سردار احمدی مقدم در خصوص آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده، افزود: متاسفانه سابقه کار در شرق کشور نشان می دهد که گروهک تروریستی و اشرار منطقه دارای منطق خاصی نیستند و یک رفتار خشن به دور از عقل و منطق دارند و اغلب دست های خارجی آنان را هدایت و تحریک می کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به تلاش همه مسوولان در کشور برای آزادی پنج مرزبان ربوده شده و همچنین فشار وارد شده به پاکستان و قول هایی که مقام های آن کشور داده اند پیش بینی می شود فضا برای فعالیت گروهک ترویستی در استفاده از خاک همسایه تنگ تر شود.
وی گفت: تلاش ها تا آزادی مرزبانان ربوده شده ادامه خواهد داشت و امیدواریم شاهد آزادی آنان باشیم، گرچه فعلا قابل پیش بینی نیست زیرا تروریست هایی که با آنان روبرو هستیم منطق درستی را پیگیری نمی کنند.
وی با بیان اینکه این تروریست ها هر چیزی را ممکن است بهانه قرار دهند و هر درخواست نامربوطی داشته باشند گفت: اگر آنان توقع دارند با در دست گرفتن چند گروگان جمهوری اسلامی اقدامات خود را به منظور تامین امنیت در شرق کشور و مبارزه با گروهک های ترویستی تعطیل کنند تلاش شان بیهوده است.
وی افزود: دستگاه های دست اندکار جمهوری اسلامی ایران به طور قطع مبارزه بی امان خود را در مناطق شرق کشور با گروهک تروریستی و اشرار با شدت بیشتر ادامه خواهد داد و همه تلاش ها بر این است با روش های مختلف بتوانیم گروهک را وادار کنیم این گروگان ها را آزاد کنند.
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سربازان بخشی از توان نیروی انتظامی هستند، گفت: اساسا امکان به کاری گیری سربازان در برخی حوزه های نیروی انتظامی از جمله آگاهی، اطلاعات، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا وجود ندارد لذا طبیعی است که در مرزبانی حضور سربازان بیش از سایر بخش های نیروی انتظامی قابل مشاهده باشد.
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: یکی از مشکلات نیروی انتظامی این است که به دلیل کمبود نیرو مجبور به استفاده از نیروهای وظیفه در مرزهای کشور است و نیروهای وظیفه نیز با شوق و تلاش زحمت می کشند اما مدت زمان آموزش آنان کوتاه است و تجربیاتی که در این زمان کوتاه به دست می آورند برای انجام برخی ماموریت ها کفایت نمی کند.
وی تاکید کرد: تلاش بر این است شرایط را برای سربازان بهینه کنیم و نیروهای سپاهی و بسیجی در مرزها حضور پر رنگ تری نسبت به سابق خواهند داشت تا این خلاها تا حد ممکن ترمیم شود.
وی گفت: جمهوری اسلامی از همه ظرفیت ها برای تامین امنیت مرزهای کشور و آزادی مرزبانان ربوده شده استفاده می کند و نهایتا طبق قراردادهای امنیتی اگر بی عملی و بی توجهی از سوی کشورهای همسایه مشاهده کند به خود اجازه می دهد که اشرار را در آن سوی مرزها نیز تعقیب کند.
وی با اشاره به تامین امکانات رفاهی برای کارکنان انتظامی گفت: امکاناتی رفاهی که امروز در سیستان و بلوچستان برای نیروهای انتظامی و مرزبانی وجود دارد با توجه به مشکلات حاکم بر کشور نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و هیچ وقت حقوق و مزایای نیروهای مرزبانی و انتظامی استان یک ریال عقب نیافتاده است.
وی افزود: تلاش داریم در صورت تامین بودجه های مرزی به مرور تا سه سال آینده واحدهای مرزی با حداقل امکانات رفاهی در تمام نقاط مرزی جنوب سیستان و بلوچستان مستقر شود.
وی ابراز امیدواری کرد تا اشرار دخیل در ربوده شدن مرزبانان جنوب سیستان و بلوچستان دست به اقدام ناشایستی نسبت به مرزبانان نزنند زیرا خودشان شهروندان ایرانی هستند و روزی می خواهند در کشور زندگی کنند از این رو باید امکان بازگشت خود به آغوش جامعه را از بین نبرند.
سردار احمدی مقدم در خصوص دیوار امنیتی داخل دریاچه هامون گفت: به مرزبانی ابلاغ شده اگر آب از رودخانه هیرمند وارد هامون شد دژ مرزی، مانعی برای ورود آب به بخش جنوبی دریاچه هامون نباشد. ک/2
7307/653/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن