تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای گروه موسیقی مهر در تالار وحدت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از موسیقی اجرای گروه موسیقی مهر در تالار وحدت تهران - ایرنا - گروه موسیقی مهر به خوانندگی امیر اثنی عشری با اجرای آثاری از ناصر ایزدی 13 و 14 اسفندماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه می رود.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، در این اجرا که با عنوان پرواز با خورشید برگزار می شود ، گروه موسیقی مهر در بخش نخست کنسرت با ترکیبی از سازهای ایرانی همچون تار،کمانچه،نی،سنتور،عود،تارباس و سازهای کوبه ای، قطعاتی در دستگاه شور،سه گاه وآواز دشتی را بر اساس اشعاری از مولانا، فریدون مشیری، شفیعی کدکنی و احمد وثوق احمدی اجرا می کند
در بخش دوم نیز بردیا صدرنوری نوازنده پیانو با نیلوفر ابراهیمی نوازنده فلوت به همنوازی می پردازند و سپس ارکستر بزرگ مهر به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری قطعاتی را بر روی اشعار فریدون مشیری، سیاوش کسرایی، شفیعی کدکنی و مولانا اجرا می کنند.
گروه مهر را هنرمندانی چون علیرضا دریایی، مجید عسگری،روشنک نوری، مهشید دولو، سهیل سان احمدی، کامران یعقوبی،امیر شکرابی، مازیار چاهی،هوشمند عبادی، نیلوفر ابراهیمی،کوشا کرمی، نیلوفر هداوند، رضا رضاپور، فرشید آشتیانی، حسین واحدی، بردیاصادق تبار، حسام استیلایی،حمیدرضا باقری، احمدرضا نیکخو،پروشات زندآیین، علی سردشتی، صدیقه شعبانی، بهاره آخوندی وپدیده نادری همراهی می کنند.
گروه مهر ساعت 30:21 روزهای 13 و 14 اسفندماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه می رود .

** کنسرت گروه شمس و قمر به خوانندگی وحید تاج در اصفهان
گروه موسیقی شمس و قمر به سرپرستی و آهنگسازی سعید هنرمند و به خوانندگی وحید تاج 9 اسفندماه جاری در اصفهان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
کنسرت گروه موسیقی شمس و قمر در مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان اصفهان و به همت موسسه فرهنگی هنری نوای مهر جمعه این هفته برگزار خواهد شد.
وحید تاج و همراهانش در این کنسرت قطعاتی را در مایه بیات ترک ، افشاری و دشتی تدارک دیده اند که قرار است برای مخاطبان اصفهانی اجرا شود.
در این کنسرت سعید هنرمند(تار)، کاوه معتمدیان(کمانچه)، جعفر قاضی عسگر(تمبک)، نوا سلیمانی(عود) و وحید تاج به عنوان خواننده ایفای نقش می کند.
فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن