تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801936181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مردم بهترین مرزداران جمهوری اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: مردم بهترین مرزداران جمهوری اسلامی هستند قصرشیرین - ایرنا - معاون قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مردم بهترین مرزداران، مدافع و حامی جمهوری اسلامی هستند که با تعصب، اعتقاد، دینداری و ولایتمداری از مرزهای کشور دفاع می کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدکاظم بهرامیˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین، افزود: اگر دشمن بفهمد که مرزداران و مردم ساکن در نوار مرزی، حامی انقلاب و مدافع کشور هستند و عشق و علاقه به وطن دارند، جرات کوچکترین تعرضی را به این کشور نخواهد داشت.
وی با تقدیم سلام رییس قوه قضاییه به مردم و مسوولان قصرشیرین تصریح کرد: قصرشیرین از دیرباز توفیق میزبانی زوار عتبات عالیات را داشته و این شهرستان یادگار هشت سال دفاع مقدس است که شهیدان فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و خون های پاک ریخته شده در این سرزمین مقدس، نهال انقلاب را آبیاری کرده است.
حجت الاسلام بهرامی گفت: شهدا برای ما استقلال، امنیت، آزادی و جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند و اگر انسان در شهرستانی که محل عروج شهدا است خدمت کند چه جایی بهتر از اینجا که خدمت خود عبادت است.
وی اضافه کرد: اگر ما فقط بتوانیم سربازی برای انقلاب اسلامی باشیم افتخار بزرگی برای مان است.
به گفته وی، مردم این دیار خونین و هم رزمندگانی که اینجا آمدند و برای دفاع از مرزهای کشور جانانه جنگیدند همه برای ما تکلیف ایجاد می کنند که در خدمت مردم باشیم.
وی یادآور شد: مرزداری فقط مختص به هشت سال دفاع مقدس نبود بلکه همین الان نیز ما باید مدافع و مرزدار جمهوری اسلامی باشیم.
وی با اشاره به حدیثی از کتاب تحف العقول که می فرماید شایسته نیست حکومت داران در سه چیز کوتاهی و اظهار عجز کنند، این سه مورد را حفظ مرزرها، بررسی مظالم و ظلمی که به مردم می رود و همچنین انتخاب افراد شایسته برای حکومت و سپردن افراد صالح بیان کرد.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: یک کوتاهی و قصور موجب رخنه دشمن به کشور جمهوری اسلامی می شود و نمونه عینی این مساله را در دوران حکومت های قبل از انقلاب دیدیم که بخشی از خاک کشورمان جدا شد.
بهرامی افزود: امام راحل در این اواخر در پاسخ به سوالی که بعدها در قانون نیز آمد که اگر هر عملی به تشخیص دادگاه موجب شکست جبهه اسلام شود و یا موجب ریخته شدن خون مسلمانی شود مجازات آن اعدام است، تکلیف را بر ما روشن کردند که ما نباید در حراست از مرزها کوتاهی و سهل انگاری کنیم.
وی همچنین یکی از کارها و وظایف دستگاه قضا را بررسی مظالم و رسیدگی به دادخواهی و ظلمی که به مردم روا می رود بیان کرد و گفت: در این امر نیز نباید هیچ گونه کوتاهی صورت گیرد.
حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نعمت امنیت و وحدت اظهار کرد: وحدت نعمت بزرگی است که باعث امنیت داخلی و امنیت در خارج از مجموعه می شود لذا وظیفه همگان است که برای حفظ وحدت، هماهنگی و همکاری کنند و اگر اختلافات جزیی هم باشد باید آنها را برطرف کرد.
وی اضافه کرد: در قرآن کریم از اختلاف به عذاب تعبیر شده است و هم اکنون دشمنان ما شیر شده اند و درصدد افزایش اختلاف مین مسلمانان هستند و با استفاده از رسانه های مختلف سعی در دامن زدن به این اختلافات هستند.
وی گفت: خوشبختانه مردم و مسوولان در مناطق مرزی ما که احساس می کنند به وحدت خیلی نیاز دارند اینک دارای وحدت و انسجام خوبی هستند.
به گفته وی، داشتن انگیزه برای حفظ وحدت خیلی مهم است و ما امسال در راهپیمایی 22 بهمن وحدت را مشاهده کردیم وقتی که سردمداران رژیم آمریکا آمدند و تعرضی کردند دیدیم مردم ما با شور و شوق زاید الوصفی در راهپیمایی شرکت کردند و این همان انگیزه معنوی مردم است که باید تقویت شود.
بهرامی همچنین خواستار رعایت احترام به مردم و نهادینه کردن آن بخصوص در دستگاه قضایی شد و گفت: احترام تمامی افراد در دستگاه قضایی چه شاکی و جه متهم باید حفظ شود و این فرهنگ را باید در جامعه روا ج دهیم جون علت توهین ف تخریب ، تهدید ، و اکثر پرونده ها عدم رعایت احترام است.
وی با بیان اینکه چرا ما باید دنبال تقویت تشکیلات قضایی و نیروی انسانی باشیم، افزود: اگر فرهنگ احترام و عفو و گذشت و کنترل خشم در جامعه ترویج داده شود بسیاری از جرایم در جامعه کم می شود.
بهرامی همچنین بر چاره اندیشی برای مساله قاچاق و مسایل مرزی و تسهیل در روان سازی مراودات مرزی و رفع موانع صادرات تاکید کرد.
معاون قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح صبح امروز در بدو ورود به شهرستان قصرشیرین پس از استقبال مردمی و مسوولان در مزار شهدای شهرستان حضور یافت و پس از ادای احترام به ساحت مقدس شهدا در جلسه شورای اداری قصرشیرین حضور یافت و سپس دیداری با قضات و کارکنان دادگستری شهرستان قصرشیرین در محل دادگستری این شهرستان انجام داد.ک/2
1234/9102/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن