تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه پيشگيري از وقوع جرم سازمان قضايي نيروهاي مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۴۷ق.ظ)
در استان كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد؛ جلسه پيشگيري از وقوع جرم سازمان قضايي نيروهاي مسلح جلسه ي پيشگري از وقوع جرم سازمان قضائي نيروهاي مسلح در سالن شهيد بهشتي دادگستري با حضور مسوولان قضائي، نظامي و امنيتي استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين جلسه علي جمادي، رئيس کل دادگستري استان، گفت: امنيت پديده اي احساسي و ادارکي است که زيربناي توسعه محسوب مي شود و تلاش دستگاه قضائي نيز بر اين موضوع متمرکز شده است.
وي گفت: پيشگيري از وقوع جرم و به دنبال آن امنيت در نيروهاي مسلح باعث دلگرمي مردم و نظام مي شود و نيز مسوولان را در جهت اهداف انقلاب اسلامي به پيش مي راند.
رئيس شوراي قضائي استان بيان کرد: نيروهاي مسلح با اينکه ضابطين دستگاه قضائي محسوب مي شوند، در حوادث طبيعي مانند سيل و زلزله نيز بازوي نيرومندي براي کمک رساني به مردم و دولتي ها هستند.
جمادي در ادامه گفت: آموزش کاربردي نيروهاي نظامي و شناسايي زمينه هاي جرم خيز مي تواند جلوي راه هاي آسيب زا به نيروهاي مسلح را بگيرد، بنابراين مسوولان نظامي و انتظامي بايد اين دو مقوله را جدي بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن