تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818841988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان: جرایم این بخش رشد نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان: جرایم این بخش رشد نداشته است شیروان - ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی گفت: خوشبختانه میزان ارتکاب جرم در بین نیروهای مسلح استان در سال جاری رشدی نداشته است.


به گزارش ایرنا ˈمحمدرضا خاکشورˈ روز سه شنبه در همایش توجیهی قضایی و انضباطی کارکنان و فراگیران آموزشی آموزشگاه رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان اظهار کرد:
افزایش وقوع جرایم نظامی و انتظامی می تواند امنیت جامعه را به خطر اندازد.
وی عدالت و امنیت را نیاز هر جامعه و مایه نشاط و شادابی مردم دانست و گفت: جامعه ای که عدالت و امنیت نداشته باشد پیشرفت و توسعه نیز نخواهد داشت.
خاکشور، ماموریت نیروهای مسلح را حساس و حیاتی خواند و گفت: عدم خدمت صحیح در نیروهای مسلح موجب تحمیل خسران به خانواده و جامعه می شود.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی، آشنایی سربازان وظیفه با جرایم و مجازات ها را از راه های پیشگیری از وقوع جرم برشمرد و افزود: در سالیان اخیر پادگان شهید بهشتی شیروان در پیشگیری از وقوع جرم عملکرد بسیار مناسبی داشته است.
فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان گفت: با تقویت اعتقادات، ایجاد انگیزه معنوی در کارکنان و آگاه سازی آنان نسبت به عواقب جرایم، باید از تبدیل شدن یک پدیده اجتماعی به معضل امنیتی جلوگیری کرد.
ˈاحمد آرائیانˈ افزود: برقراری امنیت در جامعه محصول اقدامات و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی است که با اعمال قوانین، برقراری نظم در جامعه، پیشگیری از وقوع جرایم و تقویت بنیه های فکری و معنوی به وجود می آید. ک/2
7186/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن