تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802603737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غریو فریاد مرگ بر امریکا مردم سمنان/ دامنه پاسخ نيروهاي مسلح ايران اسلامي غیرقابل تصور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان مهر گزارش می دهد؛
غریو فریاد "مرگ بر امریکا" مردم سمنان/ دامنه پاسخ نيروهاي مسلح ايران اسلامي غیرقابل تصور است
سمنان – خبرگزاری مهر: امروز بار دیگر شهروندان سمنانی با اقتدار بیشتر برای راهپیمایی به خیابانها آمدند و با غریو فریاد بلند الله اکبر، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و انرژی هسته ای حق مسلم ماست نفرت خود را از استکبار جهانی و دشمنان نظام اعلام کردند.



به گزارش خبرنگار مهر، حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز سمنان وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت و به دشمنان اسلام اعلام کرد تهدید هایشان فایده ای ندارد و ملت ایران تمام قد در صحنه هستند.   حضور همه آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی در راهپیمایی امروز به چشم می خورد. در پی‌اظهارات ضد ایرانی اخیر وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا راهپیمایان مراسم 22 بهمن در سمنان شعار "مرگ بر شرمن" سر دادند. گروهی نیز با در دست داشتن پلاکاردهای "مرگ بر آمریکا" و تصاویر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین افرادی با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها شروط قبول مذاکرات و توبه آمریکا از اعمال گذشته خود نوشته شده است، در راهپیمایی حضور داشتند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن ارائه قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن و آتش زدن مترسک آمریکایی ها و پرچم آمریکا و اسرائیل توسط مردم به راهپیمایی امروز جلوه زیبایی را داده بود. این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه "الله" که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد. یادآوری یوم الله 22 بهمن، یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که "خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است"؛ 22 بهمن، یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی، یعنی ایمان، پیروزی آفرید. روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به "حبل الله" رژیم ستمشاهی 2500 ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای "الله اکبر" از رگبار مسلسل قوی تر و نیرومندتر است. 22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد، و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که مسلح به سلاح ایمان هستند، بی اثر است. ملت ما در سایه نظام اسلامی به توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته اند وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع راهپیمایان سمنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تشریح ابعاد گوناگون انقلاب و برکات این حرکت عظیم مردمی به رهبری امام فرزانه، گفت: ستیزه جویی با ارزش های ملی و مردمی، مخدوش ساختن هویت دینی و وابستگی همه جانبه رژیم منحوس پهلوی به اجانب را می توان از جمله مصادیق بارز حکومت ستم شاهی پیش از انقلاب اسلامی برشمرد. سرتيپ پاسدار حسین دهقان افزود: حکومت خودکامه و ضد مردمی پهلوی با تحقیر مردم همواره سعی بر شکستن صلابت ندای مظلومانه و آزادی خواهانه جامعه داشت؛ لیکن ملت ما به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه این توفیق را یافت تا نسل کنونی و نسل های بعدی در فضایی روحانی زندگی کنند. وی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را از مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ملت ما در سایه نظام اسلامی به قله های رفیع و ارزشمند توانمندی ملی، اقتدار و افتخار دست یافته اند. دهقان با اشاره به اینکه ملت ایران نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده و این ملت امروزه بعنوان الگویی شایسته برای جهانیان تبدیل شده است اظهار داشت: دشمنی و کینه توزی استکبار جهانی بر علیه نظام ما همواره با هدف نابودی و ایجاد خلل در پیمودن مسیر شکوفایی و رشد امت سلحشور ایران ادامه داشته است.

سالگرد پيروزي انقلاب فرصتي براي ارزيابي دستاوردهاي نظام است‌ وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بيان اينكه سالگرد پيروزي انقلاب فرصت مناسبي براي ارزيابي دستاوردهاي انقلاب و نظام اسلامي است‌، گفت: بزرگترين عنايت خداوند به ملت ايران نعمت ولايت است كه موجب شد موهبت ‌نظام اسلامي هم نصيب ملت ايران اسلامي شود. دهقان با تصريح بر اينكه در سه دهه گذشته حركت نظام همواره رو به جلو بوده است‌، اظهار داشت: امروز دنيا ملت ما را ملتي آرمان‌خواه و آزادي‌خواه مي‌شناسد كه حاضر است هزينه آرمان‌خواهي‌اش را هم بپردازد. وی با بيان اينكه دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران اعم از سياسي، اقتصادي‌، علمي‌‌، فرهنگي و اجتماعي و نظاير آن قابل دفاع است‌، تصريح كرد: جمهوري اسلامي در سايه اصل مترقي ولايت فقيه و با اتكاي به دين و رأي مردم سي و پنجمين سال مردم‌سالاري ديني خود را باشكوه‌تر از هميشه جشن گرفت. دهقان گفت: ملت ایران به برکت انقلاب و رهبری های مقام معظم رهبری و با تکیه بر دانش و یافته های بومی خود توانسته است مسیر رشد و پیشرفت را ادامه دهد و دشمنان را به این باور برساند که نمی توانند سد و مانع راه تعالی و توسعه ایران اسلامی باشند. ملت ایران از دانش و انرژی صلح آمیز هسته ای دست نخواهد کشید وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه ایران اسلامی از خطوط بر حق نظام بر سر مسئله هسته ای عدول نخواهد کرد گفت: ملت ما به هیچ عنوان از خواسته بحق خود در بهره مندی از دانش و انرژی صلح آمیز هسته ای دست نخواهد کشید. وی گفت: بعضي‌ها ياوه‌ها سر داده و از گزينه‌هاي روي ميز سخن مي‌گويند، اما دشمن هيچگاه نمي‌تواند دامنه پاسخ نيروهاي مسلح مقتدر و قدرتمند ايران اسلامي را ارزيابي و تصور كند‌.

دامنه پاسخ نيروهاي مسلح ايران اسلامي غیر قابل تصور است وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصريح كرد: بعضي‌ها ياوها سر داده و از گزينه‌هاي روي ميز سخن مي‌گويند، اما دشمن هيچگاه نمي‌تواند دامنه پاسخ نيروهاي مسلح مقتدر و قدرتمند ايران اسلامي را ارزيابي و تصور كند‌. دهقان به موضوع هسته‌اي نیز اشاره داشت و با بيان اينكه دست‌يابي به فناوري‌ها‌ي روز موجب خواهد شد كه عشق و علاقه ملت‌ها به جمهوري اسلامي چند برابر شود‌، گفت‌: نظام سلطه با آگاهي دقيق از اين موضوع همه تلاش خود را به كار گرفته تا مانع از پيشرفت علمي ما به خصوص در حوزه هسته‌اي شود و غرب امروز همانند جنگ احزاب همه امكانات خود را فراهم آورده تا جمهوري اسلامي را زمين‌‌گير و سرنگون كند. ‌وی افزود‌: آنها مي‌گويند در فرآيند مذاكرات مي‌خواهيم مطمئن شويم كه ايران به دنبال سلاح هسته‌اي نيست در حالي كه اين ما هستيم كه بايد مطمئن شويم آنها عليه ما توطئه نمي‌كنند و آنچه را كه امضا مي‌كنند به آن پايبند مي‌مانند‌. راهپیمایی 22 بهمن جواب کوبنده ای بود به دشمنان نظام نماینده ولی فقیه در استان سمنان که در کنار دیگر اقشار مردم در راهپیمایی امروز حضور پیدا کرده بود در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه ملت ایران در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد، تصریح کرد: امروز جواب کوبنده ای را ملت ایران به دولت آمریکا داد.  آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به این مطلب که ملت ایران 35 سال عمر خود را با عزت و افتخار در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی سپری کرده و لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد، افزود: استکبار جهانی خصوصا صهیونیست ها از مقاومت ملت ایران عصبانی هستند و با کارشکنی می خواهند مذاکرات ما با 1+5 را به بیراهه بکشانند. امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه همه ملت ایران به ندای رهبر و ولی امر خود لبیک گفته و فریاد بر آوردندکه ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، تصریح کرد: این ملت تا پای جان برای پاسداری از آرمانهای خود و تبعیت محض از ولایت فقیه در برابر زیاده خواهی های دشمنان خواهد ایستاد.

22بهمن فرصتی مغتنم برای نشان دادن قدرت مردمی ایران اسلامی به دشمنان بود عضو مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی 22 بهمن را فرصتی مغتنم برای نشان دادن قدرت مردمی ایران اسلامی به دشمنان کشور دانست و گفت: دشمنان ما شاهد حماسه ای دیگر از ملت ایران بودند چون ما امسال در سالگرد پیروزی انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را محکم تر از سال های قبل بیان کردیم. آیت الله شاهچراغی وحدت و امنیت را از شاخصه ها و ویژگی های مهم این استان عنوان کرد و گفت: مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ قاطعی به بد دهنی های مسئولان آمریکایی دادند. وی با اشاره به توهین های برخی مقامات آمریکا نسبت به ایران در روزهای اخیر گفت: مردم ایران اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ این حرکات زشت سردمداران آمریکا را دادند. راهپیمایی 22 بهمن میعادگاه ملت بزرگ ایران در خلق حماسه سیاسی دوم امسال بود استاندار سمنان نیز در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن  بیانگر دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب است اظهار داشت: در تصمیم گیری های کشور ایران هیچ قدرت خارجی دخالت ندارد. محمد وکیلی با تاکید به داشتن جوانان متفکر و با استعداد در کشور ایران اسلامی گفت: جوانان غیرتمند ما تمام نیازهای علمی و تکنولوژی کشور را تامین خواهند کرد. وی با اشاره به تعیین شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبری، گفت: راهپیمایی 22 بهمن میعادگاه ملت بزرگ ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی دوم امسال بود. وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود مقام عالی دولت در استان سمنان با اشاره به این مطلب که وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود گفت: باید برای تداوم انقلاب اسلامی این وحدت و همدلی ادامه یابد و امروز پاسخ "کری ها"،"اوباماها" و "شرمن ها" را با حضور پرشور خود دادیم. وکیلی، حفظ وحدت را وظیفه اصلی همگان دانست و تاکید کرد: دولتی که امروز ادعا دارد ابرقدرت جهان است به دریوزه گی افتاده و بدون فکر حرفهایی می زند که دنیا به آن می خندد. وی، عزت، عظمت و بزرگی ملت ایران در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین ویژگی 22 بهمن امسال دانست و گفت: امسال نسل چهارم انقلاب نیز با شعارهای نسل اول و مستحکم تر از همیشه پشتیبان نظام بودن و در صحنه های انقلاب خودنمایی کردند.

راهپیمایی امروز تهدیدات دشمنان را خنثی کرد نماینده منتخب مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه‌ در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تمام تهدیدات دشمن را خنثی کرد. علیرضا خسروی، اضافه کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکبار دیگر تمام تهدیدات دشمن را خنثی کرد. وی گفت: ملت با عظمت ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پاسخ کوبنده به تهدیدهای دشمنانش داد. مردم ایران پاسخ عملی به آمریکایی ها دادند نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه گزینه نظامی علیه ایران اسلامی همچنان بر روی میز است، تصریح کرد: عظمت ملت ایران فراتر از این صحبتها است. خسروی با تاکید بر اینکه این حرف ها در شان ملت ایران نیست، گفت: مسئولان آمریکا گمان می کنند ایران اسلامی به دلیل تحریم ها پای میز مذاکره آمده است و بحث درمورد مسایل تروریسم را در مراحل بعدی مذاکرات به عنوان تهدید مطرح می کنند گفت: مردم ایران در این روز با حضور گسترده خود پاسخ عملی به آمریکایی ها دادند. خسروی تصریح کرد:حضور پرشور و میلیونی مردم در این راهپیمایی، تیم مذاکره کننده هسته ای را دلگرم و دارای پشتوانه قوی کرد. وی از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز خواست با عزت و شکوهی که شهدای هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران داده اند در این مذاکرات با عزت برخورد و قاطعانه در برابر زیادی خواهی دشمنان بایستند.  حضور ملت ایران در صحنه های مختلف دشمنان را به هراس انداخته است مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان نیز در این گفتگو، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نماد مقاومت مردم ایران دانست. ایرج کارخایی با اشاره به این مطلب که دشمن از حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب می‌هراسد اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی در حقیقت مشت محکمی بود بر دهان رجزخوان کشورهایی که نمی‌توانند شاهد پیروزی ملت ما را در عرصه هسته‌ای، سیاسی، پزشکی، صنعتی و ... باشند. وی افزود: راهپیمایی  22 بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدا و نظام جمهوری اسلامی ایران و امام راحل و بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری است. کارخایی با بیان اینکه مردم غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان را ناکام و حماسه سیاسی خلق کردند عنوان کرد: مردم آمدند تا به دشمنان ثابت کنند پشت سر ولایت حرکت می کنند و هیچ گاه از آرمان های انقلاب حتی یک قدم عقب نشینی نمی کنند. دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان با تاکید بر اینکه مردم با حضور گسترده و بی نظیر خود در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی خلق کردند تصریح کرد: مردم بار دیگر با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن این حماسه را تکمیل کردند. کارخایی افزود: 22 بهمن ماه، تابلوی راهنما به سمت راه منور هدایت الهی و ولایت فقیه و انگشت اشاره به خون‌های پاک بر زمین ریخته شده یاوران دین خداست. وی گفت: راهپیمایی باشکوه مردم ایران بار دیگر افکار خام دشمنان و استکبار جهانی را در منزوی کردن انقلاب اسلامی به دنیا نشان داد و ثابت کرد که این انقلاب هرگز وجهه مردمی خود را از دست نداده است.

مردم پایبندی خود به آرمان های نظام مقدس اسلامی را نشان دادند فرماندار شهرستان سمنان نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از حضور پررنگ مردم در صحنه های حساس و تاثیر گذار انقلاب گفت: این امر باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است. حسن سعدالدین، اعتقاد مردم به اسلام و حضور ملت با بصیرت در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و رهبری و مدیریت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را از مهمترین عوامل پیروزی، استقرار و اقتدار انقلاب اسلامی دانست. وی با تاکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: مردم بزرگ ایران با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر با حضور پرشور اقشار مختلف به دشمنان نشان دادند که همچنان در مسیر انقلاب و اجرای منویات رهبری و پشتیبان ولایت فقیه هستند و در این مسیر با اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری حرکت می کنند. وحدت مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57بود رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این گفتگو با بیان اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: معرفی دستاوردهای سی و پنج ساله انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و ضروری است، اما آن چیزی که امروز بیشتر ضرورت دارد، معرفی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. حسن رهایی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز دفاع از آرمانها، اعتقادات و باورهای اسلامی بود و مردم با حضور همه جانبه در دفاع از این اعتقادات و باورها، نقش بسیار مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند. وی ادامه داد: وحدت مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 بود، وحدت بین مردم و امام خمینی(ره) و باور عمیق و راسخ مردم به رهبری و نظام از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود. وی ادامه داد: باید مؤلفه های پیروزی انقلاب اسلامی را شناسایی کنیم و آنها را بکار بگیریم، خودباوری، خودکفایی، استقلال و رهایی از استبداد و پیروزی بر استکبار از مهمترین مؤلفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 بود. رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: تجدید میثاق با شهدا و آرمان های شهیدان و امام شهدا به نوعی دفاع از آرمانها و اعتقادات و باورهای انقلابی و اسلامی است.

مردم دیگر شهرهای غرب استان سمنان نیز ندای رهبر را لبیک گفتند گفتنی است مردم شهرهای سرخه، گرمسار، آرادان، ایوانکی، مهدیشهر، درجزین، شهمیرزاد هم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، به ندای رهبر محبوب خود لبیک گفتند و با شعارهای مرگ بر آمریگا، مرگ براسرائیل و ... تیر محکمی بردل سیاه دشمن و چشم بیگانگان زدند. وحدت و انسجام تمام اقشار از جمله جوانان، دانشجویان، کارگران، کارمندان، روحانیان و ... در راهپیمایی 22 بهمن به چشم می خورد. ......................................
گزارش از اعظم سالار


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن