تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه وعده تماشای رایگان دیدار ارومیه و کاشان را پس گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه وعده تماشای رایگان دیدار ارومیه و کاشان را پس گرفتند ارومیه - ایرنا - مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه که پیش از این وعده تماشای رایگان مسابقه شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان را به تماشاگران مشتاق ارومیه ای داده بودند ، قول و قرار خود را عوض کردند.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، پیش از این تماشای دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال کشور که ساعت 16 امروز بین تیم های ارومیه و کاشان برگزار می شود از سوی مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه رایگان اعلام شده بود.
بر اساس این گزارش با توجه به حساسیت این دیدار و به عنوان هدیه پیروزی تیم شهرداری در بازی رفت و همچنین دعوت از هواداران فهیم و پرشور ارومیه ای برای حمایت از نماینده شهر خود در لیگ برتر والیبال کشور مدیریت باشگاه شهرداری ارومیه تماشای این بازی را رایگان اعلام کرده بود.
اما دیروز به دلایل نامعلومی اعلام شد که با توجه به حساسیت بازی روز چهارشنبه شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان با اعلام مدیریت باشگاه شهرداری درهای سالن غدیر ارومیه برای رفاه حال بیشتر تماشاگران و هواداران پرشور از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه گشوده شده و بلیط فروشی نیز در همان محل انجام می شود.
قیمت هر بلیط 20 هزار ریال اعلام شده و به نظر می رسد برخی سودجویان بازار سیاه با استفاده از این فرصت مناسب سعی در فروش بلیط به چندین برابر قیمت کنند که امیدواریم مسئولان باشگاه با همکاری ماموران انتظامی و امنیتی برای جلوگیری از این امر غیر اخلاقی تمهیدات لازم را بیاندیشند.
در این راستا به منظور کسب اطلاعات دقیق و بیشتر به سراغ مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه رفتیم که این مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پیشتر به دلیل شیرینی و حلاوت پیروزی تیم شهرداری ارومیه برابر کاشان تصمیم بر این بود که ورود تماشاگر سالن غدیر ارومیه در دیدار دور برگشت به صورت رایگان انجام شود.
احد یوسفی اظهار کرد: ولی در ادامه با بررسی بیشتر جوانب، این تصمیم به دلیل کنترل تماشاگران از نظر تعداد، کسب آمار دقیق حاضرین در سالن و مدیریت بهینه وضعیت سالن از نظر نحوه تشویق و حفظ آرامش در سالن پس گرفته شده و مجددا برنامه بلیط فروشی در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: این تصمیم بر خلاف خواست ما و صرفا به دلایل ذکر شده بر چیده شد و گرنه تماشاگران ما حق بزرگی بر گردن والیبال دارند و اخذ پول و درآمد حاصله از آن به هیچ وجه در بازگشت این تصمیم دخیل نبوده است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه روز چهارشنبه 30 بهمن ماه و در بازی رفت مرحله پلی آف لیگ برتر، تیم باریج اسانس کاشان را با حساب 3 بر 1 مغلوب کرده و در صورت پیروزی با هر نتیجه ای راهی مرحله نیمه نهایی می شود.
در صورت باخت تیم شهرداری، این دیدار به بازی سوم کشیده می شود.
بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به حساسیت دیدار شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال به عنوان ناظر ویژه فدراسیون والیبال و سازمان لیگ به ارومیه می آید تا از نزدیک نظاره گر پیکار دو تیم برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه کشور باشد.
7126/581/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن