تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرفنی تیم مقاومت والیبال شهرداری ارومیه: شکست دور رفت برابر بوشهر را جبران می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال لیگ دسته یک مدیرفنی تیم مقاومت والیبال شهرداری ارومیه: شکست دور رفت برابر بوشهر را جبران می کنیم ارومیه - ایرنا - مدیر فنی تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه گفت: شکست دور رفت مقابل دلیران دشتی بوشهر را در بازی برگشت و در سالن غدیر ارومیه جبران می کنیم.


نادر شهنازی روز پنجشنبه پس از شکست 3 بر1 تیمش برابر تیم دلیران دشتی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ما در نخستین دیدار مرحله پلی آف نتوانست از سد حریف قدرتمند بوشهر عبور کند چرا که این تیم یکی از قدرتمندترین تیم حاضر در گروه یک است و به عنوان سرگروه مقابل ما صف آرایی کرده است.
وی اظهار کرد: تیم ما وضعیت خوبی دارد و می تواند در دیدار برگشت روز چهارشنبه هفته آینده در سالن غدیر ارومیه شکست دور رفت را جبران کند.
شهنازی گفت: متاسفانه من به دلیل کسالت نتوانستم تیم را در این دیدار همراهی کنم ولی بر اساس اطلاعات کسب شده اشتباهات داوری نیز تاثیر بسزایی در تضعیف روحیه بازیکنان ما داشته است.
وی گفت: این تیم نیازمند حمایت های معنوی و مادی مسئولان باشگاه مقاومت سپاه و شهرداری ارومیه است که با دادن پاداش انگیزشی می توانند روحیه خوبی به بازیکنان بدهند که در این راستا قول های مساعدی از سوی مدیریت باشگاه برای دادن بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی داده شده است.
شهنازی گفت: البته تشکیل و اعزام تیم در رقابتهای لیگ دسته یک کشور پس از 5 سال دوری از کوران مسابقات توسط مسئولان این دو باشگاه قابل تقدیر است و می تواند آینده والیبال ارومیه را به خوبی تضمین کند.
وی افزود: تیم مقاومت شهرداری ارومیه در ست اول با نتیجه 25 بر 19 برابر بوشهر به برتری رسید ولی در ادامه طی ست های دوم، سوم و چهارم با امتیازات ( 25-13) ، ( 25 - 16) و ( 25 - 23) نتیجه را به میزبان واگذار کرد.
در مرحله پلی اف لیگ دسته یک کشور چهار تیم برتر گروه یک دور مقدماتی این رقابت ها به صورت ضربدری با تیم های اول تا چهارم گروه دو بازی می کنند تا تیم های پیروز راهی مرحله نیمه نهایی و نهایی شوند.
بر این اساس در نخستین بازی های دور رفت مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های ایران تیم های دلیران دشتی بوشهر، پیشگامان شفق اردکان و ذوب آهن اصفهان به ترتیب مقابل مقاومت شهرداری ارومیه، مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری دزفول به برتری رسیدند.
بازی چهارم این مرحله امروز /پنج شنبه/ در گنبد برگزار می شود تا تیم فولاد عظیمی گنبد صدرنشین در سالن المپیک این شهر به مصاف شکوفا صنعت پویا تیم چهارم گروه اول دور مقدماتی برود.
7126/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن