تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال کرمانشاه شهرداری ملکان را شکست داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم والیبال کرمانشاه شهرداری ملکان را شکست داد کرمانشاه - ایرنا - تیم والیبال ثامن الحجج کرمانشاه در آخرین مسابقه خود در فصل جاری لیگ دسته یک باشگاه های کشور، مقابل شهرداری ملکان به پیروزی رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های والیبال کرمانشاه و ملکان شامگاه چهارشنبه در سرسرای شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم میزبان که توانست با حساب ˈسه بر دوˈ به پیروزی برسد.
در این مسابقه دو تیم بازی سخت و نفس گیری را پشت سر گذاشتند و تلاش زیادی برای پیروزی از خود نشان دادند که در پایان شاگردان کسعلی با استفاده بهتر از موقعیت های ایجاد شده توانستند نخستین پیروزیشان در نیم فصل دوم را جشن بگیرند.
در ست اول مسابقه شهرداری ملکان بهتر از تیم کرمانشاه کار کرد و توانست با حساب ˈ25 بر 17ˈ صاحب برتری شود.
در ست دوم تیم کرمانشاه به خود آمد و توانست اشتباهات گیم اول را جبران و با حساب ˈ25 بر 22ˈ مقابل نماینده ملکان به پیروزی برسد.
در ست سوم باز هم تیم کرمانشاه تیم برتر میدان بود و توانست ˈ25 بر 23ˈ نتیجه این گیم را نیز به سود خود خاتمه دهد تا در آستانه پیروزی نهایی در این دیدار قرار گیرد.
در ست چهارم تیم شهرداری ملکان که نمی خواست بازنده این دیدار باشد کاملا بر بازی سوار بود و توانست با نتیجه ˈ25 بر 16ˈ به برتری برسد تا همه چیز به ست پنجم و پایانی کشیده شود.
تیم کرمانشاه که عزم خود را برای پیروزی در این مسابقه جزم کرده بود در ست پنجم بهتر از حریف خود ظاهر شد و توانست با نتیجه ˈ15 بر 11ˈ صاحب برتری شود تا در مجموع این مسابقه را با حساب ˈسه بر دوˈ به سود خود خاتمه دهد.
نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول 14 مسابقه برگزار کرد که در چهار دیدار صاحب برتری شد و نتیجه 10 مسابقه را نیز به حریفان واگذار کرد.
ثامن الحجج کرمانشاه در مسابقات خود 18 ست را با پیروزی پشت سر گذاشت و نتیجه 37 ست را نیز به حریفان واگذار کرد تا با توجه به یک هزار و 126 پوئن کسب شده و یک هزار و 260 پوئن از دست داده و کسب 11 امتیاز در جایگاه هفتم و یکی مانده به آخر گروه دوم قرار گیرد. ک/2
7458/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن