تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803000141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: با حمایت عاشقان والیبال، کاشان را شکست می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: با حمایت عاشقان والیبال، کاشان را شکست می دهیم ارومیه - ایرنا - مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با حمایت پرشور تماشاگران و عاشقان والیبال ارومیه تیم مدعی باریج اسانس کاشان را در ارومیه شکست می دهیم.


ساسان خداپرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما با تیم کاشان دو بار در دور مقدماتی و یک بار در مرحله پلی آف بازی کرده ایم و حاصل آن کسب 7 امتیاز ارزشمند بوده است که آمار بسیار خوبی برایمان محسوب می شود.
وی اظهار کرد: شناخت بسیار خوبی روی نقاط ضعف و قدرت حریف کاشانی داریم و آنالیز خوبی برای دیدار دور برگشت انجام داده ایم.
خداپرست گفت: مطمئنا تیم باریج اسانس در بازی روز چهارشنبه استرس زیادی مقابل ما خواهد داشت چرا که ما امتیاز میزبانی این دیدار را داریم و در سالن زیبای شش هزار نفری ارومیه با حمایت و پشتیبانی پرشور تماشاگران خونگرم ارومیه ای به میدان می رویم.
وی افزود: پیروزی دور رفت مقابل کاشان یکی از شیرین ترین بردهای ما در این دوره از رقابتهای لیگ بود و مغلوب کردن حریفی قدرتمند که در طول فصل همواره در صدر جدول جا خوش کرده بود کاری بس مهم و ارزشمند است که بازیکنان ما توانستند به خوبی از عهده آن بر آیند.
خداپرست گفت: تنها نگرانی ما برای بازی دور برگشت ایجاد غرور کاذب در بین بازیکنان است چرا که بر حسب تجربه چندین ساله ام معمولا وقتی تیمی چندین بار برابر یک تیم به پیروزی می رسد احساس غرور کرده و بازی را از پیش برده تصور می کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین تمرکز ما علاوه بر کارهای تمرینی و مسائل فنی کار کردن بر روی ذهن و روان بازیکنان در خصوص کنار گذاشتن هرگونه غرور و خودپسندی و افزایش تمرکز آنان بر روی این دیدار حساس و سرنوشت ساز است.
خداپرست گفت: آقای کارگر پیشه و تمامی اعضای کادر فنی مرتبا در این رابطه با بازیکنان صحبت کرده و از آنان خواسته شده بدون در نظر گرفتن دیدارهای گذشته فقط بر روی این بازی تمرکز کنند و با ارائه یک بازی خوب و تماشاگرپسند موجبات صعود به مرحله نیمه نهایی را فراهم کنند.
وی گفت: کاشان تیم بسیار بزرگ و قدرتمندی است و بهترین بازیکنان حال حاضر تیم ملی کشورمان که سالها زیر نظر خولیو ولاسکو بازی کرده اند در ترکیب این تیم قرار دارند و بازیکنان ما باید باید با تمام وجود در برابر این تیم زخم خورده مقاومت کنند و بازی همیشگی خود را ارائه دهند.
وی گفت: بازیکنان ما نباید اجازه دهند کار به بازی سوم بکشد و باید روز چهارشنبه تمام توان خود را برای پیروزی برابر کاشان به کار بسته و صعود بی چون و چرای خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کنند.
خداپرست در خصوص مدیریت تماشاگران در خصوص تشویق تیم ارومیه در دیدار روز چهارشنبه گفت: تماشاگران والیبال بلد ارومیه ای عضو ناگسستنی والیبال این شهر هستند و مطمئنا حضور گرم و پرشور آنان مهمتری رکن پیروزی ما در این دیدار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود ولی باید توجه داشته باشند که مدیریت و برنامه ریزی آنان در نحوه تشویق کردن بسیار مهم و حیاتی است و ایجاد کوچکترین حساسیت در این دیدار کاملا به ضرر ما تمام می شود.
وی افزود: حاضران در سالن باید با حفظ آرامش و صبوری به صورت کاملا منظم و حساب شده فقط به تشویق تیم محبوبشان بپردازند و به دور از هرگونه حاشیه پردازی و تنش یک دل و یک صدا با تشویق های گرم خود موجبات پیروزی ما را در این دیدار حساس فراهم کنند.
خداپرست گفت: این دیدار از سوی نماینده، ناظر و داوران فدراسیون کاملا زیر ذره بین خواهد بود و هرگونه اتفاقی مورد بررسی قرار می گیرد و من از لیدرها و تماشاگران می خواهم که با رعایت نظم در سالن حضور داشته و تشویق های خود را با درایت و مدیریت خاصی انجام دهند تا بعدا دچار مشکل نشویم.
وی گفت: همانطور که همگی به یاد داریم تیم ارومیه در بازی های دور برگشت مقدماتی کاملا وضعیت نابسامان و بحرانی را داشت و شاید برخی از کارشناسان و متخصصان والیبال حتی احتمال سقوط به لیگ دسته یک را برای ما پیش بینی می کردند ولی در ادامه با برنامه ریزی و درایت آقای کارگرپیشه سرمربی با تجربه شهرمان که افتخار ایران محسوب می شود توانستیم تمام بحران ها را پشت سر گذاشته و به مراحل بالاتر صعود کنیم.
دو تیم شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان روز چهارشنبه هفته جاری در دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابتهای والیبال لیگ برتر کشور در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند.
دیدار دو تیم که چهارشنبه هفته گذشته در کاشان برگزار شد با نتیجه 3 بر 1 به نفع ارومیه رقم خورده است.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن