تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: از حیثیت خود دفاع کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه: از حیثیت خود دفاع کردیم کاشان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با شکست تیم قدرتمند باریج اسانس کاشان از حیثت والیبال ارومیه دفاع کردیم.


به گزارش ایرنا، یدالله کارگرپیشه چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: تیم والیبال شهرداری ارومیه در این فصل، سختی های زیادی متحمل شده بود که با شکست باریج اسانس کاشان تیم صدرنشین لیگ برتر والیبال، توانست با فراموشی نتایج ضعیف و دور از انتظار دور مقدماتی، دوباره شایستگی های خود را اثبات کند.
وی با تمجید از بازیکنان تیمش اظهار داشت: آنها به خوبی توانستند دستورات کادر فنی را که براساس آنالیز دقیق بازی باریج اسانس بدست آمده بود، در میدان اجرا کنند.
کارگرپیشه، تیم باریج اسانس کاشان را تیم قابل احترام و قدرتمندی دانست و تصریح کرد: در دیدار امروز هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را ارایه کردند که تمام تاکتیک ها و تکنیک های موجود در والیبال در میدان مسابقه قابل مشاهده بود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه برای برنده شدن به کاشان آمده بودیم، گفت: قبل از این دیدار 80 درصد از کارشناسان و والیبال دوستان، نماینده کاشان را پیروز این میدان می دانستند، ولی بازیکنانم ثابت کردند والیبال قابل پیش بینی نیست.
کارگرپیشه در پایان خاطرنشان کرد: باید برای دیدار برگشت، تمرکز خود را حفظ کنیم چون تیم باریج اسانس کاشان برای تلافی این شکست با تمام توانایی های خود به شهر ارومیه خواهد آمد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار رفت مرحله پلی آف موفق شد مقابل میزبان خود باریج اسانس کاشان با نتیجه 3 بر یک پیروز شود.
دیدار برگشت این دو تیم، روز چهارشنبه هفته آینده در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
7565/545
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن