تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801785111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاردوست:گزینه ای برای سرمربیگری تیمهای ملی والیبال زنان معرفی نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افشاردوست:گزینه ای برای سرمربیگری تیمهای ملی والیبال زنان معرفی نشده است تهران-ایرنا-دبیرکل فدراسیون والیبال گفت:تاکنون هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم های ملی والیبال زنان انتخاب نشده است .


ˈمحمود افشار دوستˈ امروز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به تازگی جلسه ای با ˈ صدیقه کعبی زاده ˈ نایب رییس زنان فدراسیون والیبال برگزار کردیم و وی گزینه های احتمالی را برای احراز پست سرمربیگری تیم های والیبال در رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مطرح کردند اما نه فردی انتخاب شد و نه حکمی ابلاغ شده است.
وی ادامه داد:با توجه به درگذشت مادر ˈمحمد رضا داورزنی ˈ رییس فدراسیون و عدم حضور وی در فدراسیون تا کنون فرصتی برای بررسی این موضوع پیش نیامده است و قطعا برای انتخاب سرمربی برای تیم های ملی زنان در رده های سنی شاخص های زیادی مورد توجه مسئولان فدراسیون است.
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: در دو سال گذشته شاهد یک توقف در تیم ملی والیبال زنان بودیم و عملا این تیم هیچ پیشرفتی را نشان نمی دهد لذا نیاز به ایجاد تغییرات زیاد در رده های سنی مختلف مشاهده می شود مگر اینکه به همین سالی یک اعزام و ماندن در همین نقطه راضی باشیم .
وی افزود:در جریان رقابت های لیگ برتر والیبال زنان به منظور بررسی سطح کیفی لیگ و نحوه مربیگری سرمربیان حضور داشتم اما انرژی خوبی از عملکرد این مربیان کسب نکردم اما بزودی باید مربیان برتر برای هدایت تیم های ملی معرفی شوند.
افشار دوست در خصوص استفاده از مربی خارجی گفت:مگر والیبال مردان از ابتدای حرکت در مسیر پیشرفت از مربی خارجی استفاده کرده است؟ ما با مربیان داخلی توانستیم از ششم آسیا عنوان نایب قهرمانی آسیا را بدست آوریم و قطعا در حوزه زنان مربیان خوبی حضور دارند که می توانند برای هدایت تیم ملی کنار این تیم قرارگیرند.
وی دیدن فیلم بازی، تماشای نحوه مربیگری سایر مربیان، آنالیز بازی ها به شکل کاملا حرفه ای، رفتن به مسابقات آسیایی و جهانی و تماشای این مسابقات و نحوه مربیگری مربیان برتر جهان می تواند سطح فنی یک مربی را بین 50 درصد ارتقا بخشد.
این مسئول ورزشی والیبال ادامه داد:تا امسال تیم های ملی زنان به مسابقات تدارکاتی اعزام نمی شدند، اما امسال تیم ملی برای انجام دیدار های دوستانه راهی آذربایجان شدند اما باز هم نتوانستند در تایلند از شانس خوب کشورمان استفاده کرده و حداقل یک پله صعود کنند.
دبیرکل فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد:درحال حاضر در تمامی رده های سنی والیبال زنان اردو، کارگاه های آموزشی و دوره های مربیگری برگزار می کنیم.
وی گفت:متاسفانه برخلاف آنچه در بخش مردان وجود دارد، در بخش زنان افراد بیشتر به دنبال دریافت مدرک هستند و تلاش کمی برای ارتقا سطح دانش فنی خود از طریق تماشای بازی های خوب خارجی یا دیدن مسابقات نمی کنند و این مانع از افزایش تجریه آنان در حوزه مربیگری می شود.
به گفته افشار دوست، مربیان می توانند با هزینه کردن درصدی از درآمد خود حداقل مسابقات آسیایی یا فینال این رقابت ها را تماشا کنند و مطمئن باشند که حداقل 50 درصد به دانش فنی آنان افزوده خواهد شد.
وی در پایان گفت: در صورتی که در مورد مربیان و توانمندیهایشان به یقیین برسیم آنان را برای سرمربیگری تیم های والیبال زنان رده های مختلف سنی معرفی خواهیم کرد.
ورزشی (4)**1828**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن