تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802731038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارومیه ای ها، چشم انتظار سومین پیروزی برابر کاشان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارومیه ای ها، چشم انتظار سومین پیروزی برابر کاشان ارومیه - ایرنا - والیبال دوستان ارومیه، چشم انتظار کسب سومین پیروزی تیم محبوبشان در برابر تیم صدرنشین باریج اسانس کاشان و راهیابی به مرحله نیمه نهایی هستند.


این روزها شور و شوق خاصی در بین مردمان مهد والیبال ایران موج می زند و در هر کوی و برزن و محفلی سخن از والیبال لیگ برتر و پیروزی های خیره کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه در آخرین هفته های این مسابقات جاری است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال پر افت و خیزترین مسیر خود را طی کرده است و به جرات می توان گفت تاکنون چنین وقایعی در طول مسابقات لیگ برتر بر سر نماینده ارومیه پیش نیامده بود.
با استعفای ابراهیم وطن پرست سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و پیمان رضایی مدیر عامل سابق این باشگاه در هفته های پایانی دور رفت، فصل جدیدی از اتفاقات و وقایع ناخواسته پیش روی این تیم گشوده شد که در این میان با خواست شخص محمد حضرت پور شهردار ارومیه هدایت این تیم به یدالله کارگرپیشه سپرده شد.
اوج درخشش نماینده ارومیه در هفته آخر دور رفت با پیروزی مقابل المهدی بندرعباس آغاز شد و در ادامه در نخستین دیدار دور برگشت نیز نماینده این شهر با پیروزی برابر شهرداری زاهدان گام نخست را محکم برداشت.
پس از آن در هفته دوم رقابت های دور برگشت به یکباره سخن از حضور یک مربی ناشناخته صربستانی و دو بازیکن خارجی در ارومیه به میان آمد و مربی تازه از راه رسیده بدون هیچگونه شناخت قبلی از بازیکنان ارومیه ای و لیگ برتر ایران پس از 24 ساعت حضور در شهر ارومیه هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در نخستین گام باید مقابل تیم پرستاره متین ورامین به میدان می رفت.
سه باخت متوالی برابر تیم های متین ورامین، کاله آمل و پیکان تهران حاصل کار ˈدیان برجوویچˈ صربستانی بود که موجب استعفای زودهنگام این مربی و بازگشت اجباری وی به دیار خود شد.
پس از آن باردیگر هدایت این تیم آشفته به کارگرپیشه پیر والیبال ارومیه سپرده شد و در حالی که وی به هیچ عنوان حاضر به قبول این مسوولیت نبود بارها اعلام کرد که به احترام مردم عاشق والیبال آذربایجان غربی وارد گود می شود و اگر راهی دیگری وجود داشت چنین مسوولیتی را به هیچ عنوان قبول نمی کرد.
جمع بندی شیرازه تیمی که بارها دچار تحولات و دگرگونی شده بود کار بسیار دشواری بود و کارگرپیشه همواره از تقویت وضعیت روحی و روانی بازیکنان سخن به میان می آورد و معتقد بود این تیم فقط و فقط نیازمند آرامش روانی و کنار گذاشتن مسایل و مشکلات موجود است.
چهار باخت متوالی خارج از خانه مقابل تیم های شهرداری تبریز، باریج اسانس کاشان، سایپای البرز و نوین کشاورز موجب نگرانی بسیار شدید در بین مسوولان و مردمی که دلشان برای این می تید شد، به طوری که قرار گرفتن در وضعیتی بسیار بحرانی و ایستادن در رده دهم جدول آرام آرام نگاه ها را به سوی سقوط اسف بار این تیم به لیگ دسته یک سوق می داد.
اکثر قریب به اتفاق کارشناسان و متخصصان امید چندانی به بازگشت مجدد این تیم به گردونه رقابتها نداشتند و در نظر سنجی های متعدد پیش بینی های تاسف باری برای والیبال مهد والیبال ارومیه شده بود.
ولی به یکباره پیروزی برابر تیم جواهری گنبد موجب شد ورق برای نماینده ارومیه برگردد و جرقه های امید برای بقاء تیم در لیگ برتر زده شود و این بار تمام چشم ها برای صعود یکی از دو تیم ارومیه یا المهدی بندرعباس به دیدار هفته آخر دور برگشت خیره شده بود.
پیروزی مقابل المهدی بندرعباس و صعود به مرحله پلی آف یکی از روزهای به یاد ماندنی برای والیبال دوستان ارومیه ای بود چرا که این دیدار سرنوشت یکی از این دو تیم را برای صعود به مراحل بالاتر را تعیین می کرد و تقابل کارگرپیشه استاد و شهنازی شاگرد که هر دو از افتخارات شهر والیبال خیز ارومیه هستند در نوع خود جالب و دیدنی بود.
این شادی زمانی مضاعف شد که تیم ارومیه توانست در نخستین دیدارش در مرحله پلی آف مقابل کاشان صدرنشین با شایستگی و در برابر دیدگان هزاران تماشاگر اصفهانی تیم مدعی و پرستاره کاشان را که از وجود چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد در زمین خود به زانو درآورد.
ارومیه دو بار در دور مقدماتی و یک بار در مرحله پلی آف با تیم کاشان بازی کرده است و حاصل آن کسب 7 امتیاز ارزشمند بوده که آمار بسیار خوبی برای این تیم محسوب می شود.
بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به حساسیت دیدار شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال به عنوان ناظر ویژه فدراسیون و سازمان لیگ به ارومیه می آید تا از نزدیک نظاره گر پیکار دو تیم برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه کشور باشد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با ابراز خرسندی از نتایج کسب شده طی سه هفته گذشته و روند صعودی تیمش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با پیروزی مقابل باریج اسانس کاشان در دیدار برگشت مرحله پلی آف نمی گذاریم صعودمان به جمع چهار تیم برتر و رسیدن به مرحله نیمه نهایی به بازی سوم بکشد.
کارگرپیشه افزود: برنامه ریزی ما برای حضوری قدرتمند در برابر کاشان از هفته ها قبل آغاز شده بود به طوری که پس از پیروزی برابر میزان مشهد (هفته بیست و یکم) بالای 90 درصد امکان حضور در پلی آف و رویارویی با تیم کاشان را پیش بینی کرده بودیم و علاوه بر تمرینات مستمر، هدفمند و آنالیز شده حتی قبل از دیدار با المهدی بندرعباس جلسات متعدد تخصصی با بازیکنان برگزار و آنان را از نظر روحی روانی برای بازی های پلی آف آماده می کردیم.
وی گفت: تیم ما تیم بسیار قدرتمند و استخوان داری است ولی بر اثر برخی جریانات ناخواسته دچار بحران و افت و خیزهای فراوانی شده بود که خوشبختانه با آماده سازی و بازسازی دوباره روحیه بازیکنان توانستیم مشکلات را پشت سرگذاشته و روحیه خود باوری و جنگدگی را به آنان بازگردانیم.
کارگرپیشه ادامه داد: قبل از بازی با کاشان بررسی دقیق نقاط آنالیز شده و انجام تمرینات کاملا هدفمند در دستور کار ما قرار گرفت و به جز بازیکن تازه وارد برزیلی تمام بازیکنان کاشان را به خوبی زیر ذره بین داشتیم.
وی اظهارکرد: بازیکنان ما روحیه جنگندگی بالایی مقابل کاشان داشتند و مطمئنا با حفظ همین روحیه بازی بسیار خوبی در دور برگشت خواهیم داشت و در برابر دیدگان شش هزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای که بی صبرانه منتظر پیروزی تیم محبوبشان هستند با اعاده حیثیت و دفاع از جایگاه والای والیبال ارومیه به مصاف باریج اسانس می رویم.
وی گفت: تیم باریج اسانس از وجود چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد ولی این امر دلیل بر پیروزی بلامنازع این تیم نیست زیرا بارها گفته ام عناوین و نام بازیکن ها به هیچ وجه تعیین کننده نتیجه بازی نیست و هر تیمی که بتواند از نظر فنی سرآمد بوده و از فرصت ها به خوبی استفاده کند پیروز میدان است.
کارگرپیشه افزود: برای بازی برگشت روحیه و انگیزه بسیار بالایی داریم ولی به هیچ وجه مغرور نیستم و برای ادامه نوار پیروزی های خود همچنان آماده و قبراق هستیم و قصد داریم جشن پیروزی صعود به مرحله نیمه نهایی را در سالن غدیر ارومیه برپا کنیم.
وی گفت: تیم باریج اسانس همچون مار زخمی به دنبال ریختن زهر خویش در بازی برگشت است و ما باید با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران پیروز میدان شویم.
وی اظهارکرد: روز چهارشنبه در بازی سرنوشت سازی که در پیش داریم بی صبرانه منتظر حضور هزاران تماشاگر مشتاق و والیبال دوست ارومیه ای هستیم تا با حضور خود در سالن و تشویق های به موقع و مدیریت شده همچنان عامل مهمی در کسب پیروزی تیم محبوبشان باشند.
مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز در این گفت و گو گفت: ما با تیم کاشان دو بار در دور مقدماتی و یک بار در مرحله پلی آف بازی کرده ایم و حاصل آن دو برد و یک باخت 3 بر 2 و کسب 7 امتیاز ارزشمند بوده است.
ساسان خداپرست اظهار کرد: شناخت بسیار خوبی روی نقاط ضعف و قدرت حریف کاشانی داریم و آنالیز خوبی برای دیدار دور برگشت انجام داده ایم و مطمئنا تیم باریج اسانس در بازی روز چهارشنبه استرس زیادی مقابل ما خواهد داشت چرا که ما امتیاز میزبانی این دیدار را داریم و در سالن زیبای شش هزار نفری ارومیه با حمایت و پشتیبانی پرشور تماشاگران خونگرم ارومیه ای به میدان می رویم.
وی گفت: تنها نگرانی ما برای بازی دور برگشت ایجاد غرور کاذب در بین بازیکنان است چرا که بر حسب تجربه چندین ساله ام معمولا وقتی تیمی چندین بار برابر یک تیم به پیروزی می رسد احساس غرور کرده و بازی را از پیش برده تصور می کند.
خداپرست ادامه داد: کارگرپیشه و تمام اعضای کادر فنی مرتب در این رابطه با بازیکنان صحبت کرده و از آنان خواسته شده بدون در نظر گرفتن دیدارهای گذشته فقط بر روی این بازی تمرکز کنند و با ارایه یک بازی خوب و تماشاگرپسند موجبات صعود به مرحله نیمه نهایی را فراهم کنند.
وی گفت: بازیکنان ما نباید اجازه دهند کار به بازی سوم بکشد و باید روز چهارشنبه تمام توان خود را برای پیروزی برابر کاشان به کار بسته و صعود بی چون و چرای خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کنند.
خداپرست درخصوص مدیریت تماشاگران در دیدار روز چهارشنبه گفت: تماشاگران والیبال بلد ارومیه ای عضو ناگسستنی والیبال این شهر هستند و مطمئنا حضور گرم و پرشور آنان مهمترین رکن پیروزی ما در این دیدار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود ولی باید توجه داشته باشند که مدیریت و برنامه ریزی آنان در نحوه تشویق کردن بسیار مهم و حیاتی است و ایجاد کوچکترین حساسیت در این دیدار کاملا به ضرر ما تمام می شود.
دور برگشت مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته (ششم و هفتم اسفندماه) با چهار بازی در حالی پیگیری است که دو تیم باریج اسانس و پیکان تهران تمام تلاش خود را برای ماندن در جمع مدعیان خواهند کرد.
باریج اسانس کاشان که در اکثر هفته های دور مقدماتی لیگ برتر والیبال صدر جدول را در اختیار داشت برای راهیابی به نیمه نهایی باید در سالن غدیر ارومیه مقابل شاگردان کارگرپیشه صف آرایی کند که حمایت شش هزار تماشاگر آذری زبان از ارومیه کار را برای صدرنشین دور مقدماتی لیگ برتر بیش از پیش سخت می کند.
این دیدار از ساعت 16 در سالن غدیر ارومیه آغاز می شود که در صورت پیروزی شهرداری ارومیه این تیم به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر می پیوندد و در غیر این صورت کار به بازی سوم در سالن کتابچی کاشان کشیده می شود.
گزارش از: نرگس موذنی حبشی
7126/581/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن