تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ارومیه با کسب یک امتیاز به پلی آف می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال لیگ برتر شهرداری ارومیه با کسب یک امتیاز به پلی آف می رسد ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست تیم میزان مشهد در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شانس پیوستن به جمع هشت تیم برتر را بیشتر کرد و در صورت کسب فقط یک امتیاز از المهدی هرمزگان به مرحله پلی آف می رسد.


رقابتهای مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال کشور با تمام فراز و نشیب هایش در حال پایان است و تیم شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم این مسابقات با قرار گرفتن بر روی لبه تیغ کار سختی برابر المهدی هرمزگان دارد.
دیداری که به نوعی جدال میان شاگرد و استادی که هر دو از شهر ارومیه و دیار قطب والیبال ایران برخاسته اند و اگر تیم ارومیه بتواند نتیجه دور رفت را دوباره تکرار کند دل هزاران تماشاگر والیبال بلدش را شاد خواهد کرد.
شاگردان یداله کارگرپیشه و ناصر شهنازی برای رسیدن به مرحله پلی آف جدال سخت و نفس گیری مقابل یکدیگر دارند ولی به نظر می رسد کفه ترازوی ارومیه سنگین تر از هرمزگان باشد.
در هفته پایانی دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر امروز (چهارشنبه) شش بازی در شهرهای تهران، کرج، زاهدان، گنبدکاووس، بندرعباس و مشهد پیگیری می شود و تاکنون صعود تیم های باریج اسانس کاشان، متین ورامین، میزان مشهد، کاله مازندران، پیکان تهران، شهرداری تبریز و نوین کشاورز تهران که به ترتیب رتبه های اول تا هفتم جدول لیگ برتر والیبال را در اختیار دارند، به مرحله پلی آف قطعی شده است.
تیم شهرداری ارومیه با 27 امتیاز در رده هشتم و المهدی بندرعباس با 25 امتیاز در رده نهم قرار دارند و امروز برای تعیین تیم هشتم گروه مقابل هم صف آرایی می کنند.
این دیدار یکی از حساس ترین مسابقات این هفته است چرا که المهدی برای صعود به مرحله پلی آف نیاز شدید به کسب هر سه امتیاز این دیدار دارد ولی تیم ارومیه حتی با کسب یک امتیاز نیز می تواند پلی آفی شود.
شاگردان کارگرپیشه یکشنبه گذشته دیدار خوب و امیدوارکننده ای برابر میزان مشهد داشتند که در این بازی 3 بر 1 به پیروزی رسیدند تا با بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی بارقه های امید را برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر کشور را روشن تر کنند.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه در خصوص صعود تیم ارومیه به مرحله پلی آف گفت: ما هم اکنون هم امتیاز با تیم نوین کشاورز و با کسب 27 امتیاز در رده هشتم قرار داریم.
کارگرپیشه اظهار کرد: در دیدار آخر مقابل هرمزگان اگر حتی یک امتیاز هم بگیریم صعودمان به پلی آف حتمی است چرا که تیم هرمزگان هم اکنون 25 امتیاز داشته و در رده نهم جدول قرار دارد و در صورت کسب دو امتیاز از ما نمی تواند به جمع هشت تیم بپیوندد.
وی گفت: البته جایگاه والیبال ارومیه بسیار بالاتر از این حرفهاست و نباید اجازه می دادیم کار به اما و اگرها بکشد ولی مسائل مختلف و فراز و نشیب های زیادی در این تیم اتفاق افتاد که ما را از مسیر اصلی که قرار گرفتن مقتدرانه در جمع چهار تیم برتر بود دور کرد.
کارگرپیشه گفت: ولی هنوز یک فرصت دیگر برای جبران داریم و با صعود به مرحله بعدی می توانیم توانمندی های والیبال ارومیه را به رخ سایر تیم ها بکشیم.
کاپیتان تیم شهرداری ارومیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه بازیکنان مصمم به پیروزی در این دیدار سرنوشت ساز هستند چرا که به خوبی می دانند در صورت عدم پیروزی از گردونه رقابتها خارج می شوند.
سعید مصطفی وند اظهار کرد: با توجه به میزبانی تیم هرمزگان کار برای ما سخت تر می شود ولی بازیکنان ما برای کسب امتیاز وارد میدان می شوند و اگر از تمام توان و قدرت خود استفاده کرده و از فرصت های به دست آمده بهره ببریم مطمئنا پیروز میدان خواهیم بود.
وی در خصوص بهبود وضعیت مصدومیتش گفت: هنوز از ناحیه کتف راست رنج می برم ولی امروز مجبور به تحمل درد آن هستم و باید برای پیروزی تیم تلاش کنم.
مصطفی وند ادامه داد: متاسفانه در دیدار با میزان مشهد تونی کواچوویچ نیز از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شده و بازی امروز او برابر هرمزگان هنوز مشخص نیست.
وی گفت: ما با تمام فراز و نشیب های به وجود آمده و شرایط خاصی که در طول فصل مسابقات داشتیم توانستیم تیم را تا این حد بالا بیاوریم و مطمئنا با کمی تلاش و همت و تنها با کسب یک امتیاز صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل می کنیم.
گزارش: نرگس موذنی
7126/581/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن