تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی والیبال بانوان شهرداری ارومیه: آمادگی خوبی برای رسیدن به بازی فینال داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ دسته یک والیبال بانوان مربی والیبال بانوان شهرداری ارومیه: آمادگی خوبی برای رسیدن به بازی فینال داریم ارومیه - ایرنا - مربی و کاپیتان تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه گفت: تمرینات خوبی پشت سرگذاشته ایم و برای رسیدن به دیدار فینال تمام تلاش خود را به کار می بندیم.


سهیلا محورچرخ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور نهایی رقابت های والیبال لیگ دسته یک زنان باشگاه های کشور از امروز در سالن بعثت شهر قزوین آغاز می شود.
وی اظهار کرد: حضور در جمع چهار تیم برتر کشور و رسیدن به مرحله پلی آف حاصل تلاش و جدیت کادرفنی و بازیکنان و حمایت های خوب مدیریت باشگاه است که امسال برای نخستین بار به این مهم دست یافته ایم.
محورچرخ گفت: تیم های هیات قزوین، شهرداری ارومیه، لامرد فارس و نفت امیدیه چهار تیم راه یافته به این مرحله می باشند که برای کسب مقام های اول تا چهارم به مصاف هم می روند.
وی افزود: امروز بر اساس برنامه زمان بندی شده ابتدا تیم لامرد فارس با هیات والیبال قزوین دیدار می کند و پس از آن تیم ما در جدالی سخت به مصاف نفت امیدیه می رود.
محورچرخ گفت: تیم های برنده به دیدار فینال و دو تیم بازنده برای کسب مقام سومی مقابل هم صف آرایی می کنند ضمن اینکه دو تیم اول و دوم جواز حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های کشور را به دست می آورند.
وی افزود: بازیکنان ما شایستگی و توان قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی را دارند و امیدواریم با رسیدن به این مهم از جایگاه والیبال ارومیه دفاع کنیم.
7126/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن