تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802813715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربه خوبی از نزدیکی زمان برگزاری رقابت های جهانی کشتی با بازی های آسیایی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجربه خوبی از نزدیکی زمان برگزاری رقابت های جهانی کشتی با بازی های آسیایی نداریم تهران - ایرنا - مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: نزدیکی زمان برگزاری رقابت های جهانی 2014 ازبکستان با بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ما را به فکر فروده برده، چرا که تجربه خوبی از این موضوع نداریم.


غلامرضا محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فاصله 15 روزه این دو مسابقه مهم کار ما را سخت کرده چرا که ما تجربه تلخ بازیهای آسیایی 2002 بوسان کره جنوبی را داریم.
وی ادامه داد: در رقابت های جهانی کشتی آزاد بزرگسالان سال 2002 تهران تیم کشورمان با کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز عنوان اول جهان را کسب کرد و بعد از آن در بازیهای آسیایی 2002 بوسان کره جنوبی تیم کشورمان با کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز نتایج خوبی را به دست نیاورد.
دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان ادامه داد: این امر سبب شده که کادر فنی از هم اکنون برنامه ریزی مناسبی را برای حضور پرقدرت در رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی داشته باشد و به دلیل آنکه کسب مدال در المپیک آسیایی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است، امیدواریم که در این رویداد مهم مدال های خوشرنگی برای کاروان کشورمان کسب کنیم.
وی تصریح کرد: تا آنجا که موجودیت کشتی ما اجازه دهد با دو تیم متفاوت راهی مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی می شویم و یا اینکه در برخی اوزان از یک کشتی گیر استفاده خواهیم کرد.

* کشتی کشورمان روند رو به رشدی را دارد
وی همچنین با بیان اینکه اردوهای تیم ملی کشتی آزاد بعد از مسابقه های قهرمانی کشور برای حضور در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی و جام جهانی آمریکا آغاز شده است، گفت: آن چیزی که امیدها را در دل کشتی گیران نسبت به آینده روشن ساخته، تعیین تکلیف فدراسیون بعد از حدود دو سال بلاتکلیفی است.
محمدی ادامه داد: کشتی ایران همیشه جایگاه خاصی در بین کشورهای دنیا داشته و کشورمان در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد و اکنون هم فردی در راس فدراسیون قرار گرفته که از جنس کشتی است و برنامه ریزی بسیار خوبی را برای ارکان و کمیته های مختلف فدراسیون دارد و به نوعی همه امور قانونمند و ضابطه مند شده است.
وی تصریح کرد: موفقیت کشتی ایران در رقابت های المپیک و جهانی و همچنین مراودات خوب فدراسیون با کشورها سبب شده که کشورهای دنیا به ایران به عنوان یکی از قدرت های کشتی احترام بگذارند و دوست دارند با ما ارتباط داشته باشند.

** کشتی ایران باید از حضور در تورنمنت های بین المللی سود ببرد
وی در خصوص جام جهان پهلوان تختی هم گفت: به نظر می رسد بعد از سال ها این رقابت ها امسال با توجه به اعلام آمادگی حدود 15 کشور دنیا از لحاظ کیفی و کمی در شرایط خوبی برگزار می شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران ادامه داد: برگزاری جام جهان پهلوان تختی و یا حضور در تورنمنت های بین المللی باید هدفمند و به نفع کشتی ما باشد تا در نهایت بتوانیم در میادین مهم جهانی و بازیهای آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم.

** نمایندگان مجلس به تبعات بودجه کم ورزش توجه کنند
وی یکی از مشکلات اصلی فدراسیون کشتی را بدهی ها و نداشتن بودجه کافی عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته با سعی و تلاش رسول خادم و با درایتی که داشت، سعی کرد تا چرخه فعالیت های کشتی برقرار باشد، اما در صورت حل شدن مشکلات مالی فدراسیون، برنامه ها و فعالیت های کشتی روانتر و بهتر انجام خواهد شد.
محمدی یادآور شد: طی چند روز اخیر بودجه ای که برای وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده، صدای همه اهالی ورزش را درآورده و نمایندگان مجلس باید به تبعات بودجه کم ورزش توجه داشته باشند، چرا که به همان اندازه ای که سرمایه گذاری می کنیم باید از ورزش انتظار داشته باشیم.
وی در عین حال تصریح کرد: اما کشتی در همه شرایط کار خودش را انجام داده و برای کشور افتخارآفرینی کرده است و امیدوارم که بحث بودجه وزارت ورزش و جوانان به صورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

** تغییر اوزان کار ایران را در سبک وزن سخت کرده است
محمدی در خصوص تغییر اوزان کشتی هم گفت: چهار وزن اول یعنی در 57، 61، 65 و 70 کیلوگرم بیشترین تغییرات را داشته و این امر کار کشتی گیران ایران را بسیار سخت کرده است.
وی بیان داشت: در این رابطه ما نیاز به زمان و برگزاری رقابت های مختلف داریم تا چهره های جدید به خصوص در وزن های 65 و 70 کیلوگرم پیدا کنیم و به شرایط واقعی دست یابیم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان اینکه کادر فنی کشتی گیران مطرح سایر کشورهای دنیا را در وزن های جدید رصد می کنند، گفت: جام یاریگین یکی از مهم ترین تورنمنت های بین المللی بود که کشتی گیران در اوزان جدید در آن حاضر شدند و جام جهان پهلوان تختی نیز از دیگر میادینی است که در آن می توان از وزن های جدید تجزیه و تحلیل خوبی کرد.
وی یادآوری کرد که در چهار وزن 74، 86 ، 97 و 125 تغییراتی زیادی وجود نداشته و در این اوزان ما مشکل زیادی نداریم.
ورزشی (4)**1067**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن