تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجله رشد باید جزوی از محتویات کیف دانش آموزان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجله رشد باید جزوی از محتویات کیف دانش آموزان باشد بوشهر- ایرنا- مسوول امور مالی، اداری و کارشناس مجلات رشد کشور گفت: با توجه به نقش کمک آموزشی مجله رشد این مجله براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید جزو محتویات کیف دانش آموزان باشد.


به گزارش ایرنا، محسن وزیری ، سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در بوشهر افزود: مجله رشد از فیلترهای خاصی گذشته و والدین دانش آموزان باید بدون هیچ نگرانی این مجله را به عنوان ابزار کمک آموزشی در اختیار فرزندان خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: مجلات رشد به صورت خودگردان و بدون کمک دولت چاپ می شود که براساس بخشنامه باید طبق قیمت پشت جلد آن در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
وزیری گفت: مجله رشد به صورت عمومی در هشت شماره و به صورت تخصصی در قالب فصلنامه در چهار شماره چاپ می شود و در اختیار مخاطبان اصلی آن که دانش آموزان هستند قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: هدف اصلی از چاپ مجله رشد این است که در کنار کتاب های درسی به عنوان یک وسیله کمک آموزشی تلقی شود و خانواده ها و اولیای مدرسه از این مجله باید استقبال داشته باشند.
وزیری گفت: با توجه به تیراژ 38 میلیون نسخه ای مجلات رشد که حرف نخست را در کشور و منطقه خاورمیانه می زند استقبال دانش آموزان و کارشناسان آموزشی در بخش های مختلف از این مجله خوب است.
مسوول امور مالی، اداری و کارشناسی مجلات رشد کشور افزود: مجله رشد در قالب 11 عنوان مجله عمومی و 19 عنوان مجله تخصصی در کشور چاپ می شود.
وی بیان کرد: مجله رشد در مقطع ابتدایی در بخش کودک، نوآموز و دانش آموز، مقطع متوسطه اول، مجله نوجوان و متوسطه دوم نیز باعنوان مجله جوان چاپ می شود.
وزیری اضافه کرد: همچنین مجله معلم و رشد ابتدایی، مدرسه فردا، تکنولوژی آموزشی و مدیریت مدرسه نیز به عنوان مجله های بزرگسال چاپ می شود و مجله های تخصصی نیز بستگی به هر رشته چاپ می شود.ک/2
629/539 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن