تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته تربیت اسلامی فرصت ترویج احکام اسلامی بین دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفته تربیت اسلامی فرصت ترویج احکام اسلامی بین دانش آموزان است یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج هر چه بیشتر احکام اسلامی و آموزه های قرآنی بین دانش آموزان کشور است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسید علی صالح موسوی اعظمˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از احکام اسلام و آیات قرآن کریم بوده و در آن به مسایل تربیتی، اخلاقی و مذهبی توجه خاصی شده است.
وی بیان کرد: دستگاه های مختلف اجرایی کشور از جمله آموزش و پرورش در کنار علم آموزی اهتمام جدی به اجرای برنامه های تربیتی برای دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار کرد: والدین نیز باید تا حد امکان در زمینه آموزش قرآن کریم و احکام اسلام به آموزش و پرورش یاری رسانند.
وی افزود: دانش آموزانی که به مسایل مذهبی توجه بیشتری دارند، باید از سوی والدین و معلمان تشویق شوند، تا الگویی برای سایران باشد.
وی ادامه داد:تهذیب نفس مقدم بر علم آموزی بوده، و علمی سودمند و اثربخش است که همراه با تهذیب نفس باشد، درغیر اینصورت موجب انحراف و گمراهی انسان ها خواهد شد.
وی با اشاره به سالروز کودتای انگلیسی ها برای بر سر کار آوردن رضاشاه، افزود: این دیکتاتور پس از تشکیل حکومت پهلوی جنایت های متعددی را ضد ایران و دین اسلام مرتکب شد که از مهمترین آنها می توان به واگذاری بخشی از خاک کشور به بیگانگان، کشف حجاب و جلوگیری از عزاداری و روضه خوانی ملت ایران در ماه محرم اشاره کرد.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: رضاشاه پس از سفر به ترکیه اقدام به تصویب قانون کشف حجاب کرد که با مخالفت گسترده مردم ایران، مراجع تقلید و علمای دینی از جمله امام خمینی (ره) روبه رو شد.
وی بیان کرد: امام خمینی (ره) به دلیل آگاهی کامل از جنایت های بی شرمانه حکومت پهلوی قیام کرد و به طور مکرر خطاب به حوزه های علمیه می فرمود که دین اسلام در خطر است و باید به فریاد آن رسید.
7535/671/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن