تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815299593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست اوقاف کشور:رسیدن به حیات طیبه را باید در تاسی از قرآن جستجو کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست اوقاف کشور:رسیدن به حیات طیبه را باید در تاسی از قرآن جستجو کرد شیراز- ایرنا- سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور گفت: راه رسیدن به حیات طیبه در تمسک و تاسی جستن هر چه بیشتر از قران کریم و اموزه های قرانی امکانپذیر است .


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمدی، سه شنبه در اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی کشور در شیراز بر لزوم ایجاد جلوه قرآنی در جامعه تاکید و افزود: مقصد انقلاب اسلامی اسلام و قرآن است و همه هزینه هایی که با خون شهدا در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب بوده برای نیل به این دو هدف است.
وی همچنین گفت : برای فاصله گرفتن از علوم انسانی غربی باید علوم انسانی بر گرفته ازعلوم قرآنی را در کشور خاصه مراکز آموزش عالی توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه دست یابی به حیات واقعی در سایه اعتقاد به اسلام و قرآن تحقق می یابد اظهار داشت : به برکت انقلاب اسلامی منافع سلطه طلبان جهانی در سرزمین ایران به خطر افتاد و برای همیشه قطع شد.
محمدی منشا تمام علوم انسانی را قرآن عنوان و بیان داشت: علما باید علوم انسانی را از قرآن استخراج کنند چرا که اکنون تمام مشکلات ما بخاطر توجه به علوم انسانی غربی است و در برخی دانشگاه ها نظر دانشمندان غربی را بر نظر قرآن برتر می دانند.
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه نور قرآن هدایت کننده است گفت: نباید غیر از قرآن و اهل بیت (ع) کشتی نجاتی طلبید.
امام جمعه شیراز هم در این آیین گفت: هرچه قدر مسوولان در راه قرآن هزینه کنند، کم است و این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
آیت الله اسدالله ایمانی، تعلیم را مقدمه توجه به قرآن دانست و افزود: این کتاب الهی دوای بیماران است.
وی با اشاره به اینکه قرآن را بدون عترت و اهل بیت (ع) هرگز نمی توان تفسیر کرد، گفت: قرآن و اهل بیت (ع) دو بال بزرگ هستند که تفسیر هرکدام بدون دیگری نمی شود.
وی بر لزوم دنبال کردن حلقه های تفسیر در کشور تاکید و بیان داشت: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.
کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس نیز هم در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) و شهدا با تاسی و پیروی از قرآن کریم ماندگار شدند چرا که آنان از قرآن تاسی جسته و به استکبار پشت کردند.
سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قران از یکم تا ششم اسفند ماه در شیراز با حضور قاریان داخلی و خارجی برگزار شد.ک/2
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن