تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس به 22استان کشور در برداشت محصولات غله خدمات می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فارس به 22استان کشور در برداشت محصولات غله خدمات می دهد شیراز- ایرنا- استان فارس با در اختیار داشتن سه هزار و 300 دستگاه کمباین، یکی از قطب های مهم کشاورزی و کمباین داری کشور محسوب می شود که به 22 استان کشور نیز در برداشت محصولات غله خدمات می دهد.


به گزارش ایرنا ، سرپرست جهاد کشاورزی فارس روز شنبه در آیین رونمایی از نخستین کمباین بومی در شیراز با اعلام این مطلب افزود: البته 60درصد ناوگان کمباین این استان به دلیل فرسودگی نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.
وی گفت : به دلیل فرسودگی و تکنولوژی پایین بیش از 13 هزار و 500 دستگاه از کمباین های فعال در کشور، موجب ریزش حجم قابل توجهی از محصولات غلات هنگام برداشت شده است .
محمد حسن طلعتی، وی ادامه داد: هم اینک بیش از 50 درصد این کمباین ها از چرخه برداشت خارج شده که باید کمباین های مدرن جایگزین آنها شود.
وی با اشاره به فعالیت 12 هزار نفر در بخش کمباین داری در فارس اظهار کرد: از این تعداد، 9 هزار نفر به عنوان راننده کمباین مشغول فعالیت هستند.
سرپرست جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به ساخت کمباین بومی گفت: در صورت رسیدن این کمباین بومی به مرحله تولید انبوه، سالانه در استان تقاضا برای خرید 180 تا 240 دستگاه را خواهیم داشت.
طلعتی بیان کرد: شرکت جهاد تحقیقات فارس با انجام سرمایه گذاری قابل توجهی در تولید این کمباین بومی، می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و ارتقا صنعت فارس ایفا کند.ک/2
678/680
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن