تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818735742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تلاش براي تامين رضايتمندي مسافران هوایی در نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > راه و مسکن
ضرورت تلاش براي تامين رضايتمندي مسافران هوایی در نوروز
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري بر تعامل و هماهنگي‌ تمامي نهادها برای جابه جايي مسافران هوايي و انجام پروازهاي ايمن تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب و تسهيلات لازم برای افزایش رضايتمندي مسافران در نوروز 93 باید انجام گیرد.



به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا جهانگيريان در جلسه هماهنگي سفرهاي نوروزي كه با حضور مديران حراست صنعت حمل و نقل هوايي برگزار شد؛ بر تعامل، هماهنگي، همكاري، و بكارگيري حداكثر امكانات موجود به منظور مديريت و ارتقاي ايمني حمل ونقل هوايي اشاره كرد و اين ارتباط را مستلزم بستري براي رعايت حقوق شهروندي دانست.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: از آنجا كه در ايام نوروز تقاضاي سفر نسبت به ساير روزهاي سال  افزايش يافته و در كوتاهترين زمان صنعت حمل و نقل هوايي با جابه جايي حداكثري مسافر مواجه است، بر اين اساس پاسخگويي به موقع صحيح و دقيق به مسافران به منظور انجام سفري ايمن و راحت، نيازمند برنامه‌ريزي و همكاري ‌‌تمامي دست اندركاران صنعت حمل ونقل هوايي است.

وي با بيان اينكه رضايتمندي مسافران در توسعه و گسترش صنعت حمل و نقل هوايي موثر است، افزود: بخش حراست يكي از نهادهايي است كه با هوشياري كامل، برنامه ريزي، اتخاذ تدابير لازم و حضور به موقع در انجام بهينه سفرهاي نوروزي ايفاي نقش مي كند.

جهانگیریان با تاكيد بر بازرسي از چگونگي خدمات دهي به مسافران و وضعيت ناوگان درهمه شركت‌هاي هواپيمايي به لحاظ ايمني و كيفيت خدمات دهي افزود: اجراي هرچه بهتر سفرهاي نوروزي، همچون سنوات گذشته نيازمند هوشياري و اتخاذ تدابير خاص توسط عوامل فني و عملياتي شركت هاي هواپيمايي و بخش حراست صنعت است.

وی در خصوص بالا بودن حجم ترافيك مسافران خطاب به مديران حراست شركت هاي هواپيمايي گفت: در بخش زميني نيز به دليل حجم بالاي ترافيك ممكن است با تراكم بيش از حد مواجه  شويم به همين منظور در برنامه ريزي هاي صورت گرفته در صدد كنترل بي نظمي هايي كه منجر به نارضايتي مسافران مي شود به نحوي برآئيد تا با موفقيت اين دوره پرتراكم را پشت سر گذاريم.

معاون وزير راه وشهرسازي افزود: ضروري است شركت هاي هواپيمايي علاوه بر برنامه ريزي هاي فني و عملياتي سفرها به منظور ارتقا و حفظ ايمني و امنيت هوايي و انجام بهينه سفرهاي نوروزي در بخش صدور بليت، هدايت مسافران به فرودگاه و . . . در راستاي كاهش تاخيرات احتمالي نيز تمهيدات خاصي براي حجم جابه جايي بار و مسافر به بهترين شكل برنامه ريزي شود.


۱۳۹۲/۱۲/۶ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن