تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار مسجد دربخش زلزله زده شنبه وطسوج دشتی بوشهر به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار مسجد دربخش زلزله زده شنبه وطسوج دشتی بوشهر به بهره برداری رسید بوشهر- ایرنا - در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور چهار مسجد بازسای شده که براثر زلزله فروردین امسال در بخش شنبه ( Shonbeh) وطسوج شهرستان دشتی استان بوشهر تخریب شده بودند، روز دوشنبه به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در این آیین افتتاح مسجد ابوالفضا العباس روستای حاج احمدی گفت: همزمان با مسجد این روستا، مساجد فاطمه زهرا روستاهای باغان، سید مصطفی خمینی کشتو و امام علی بشک افتتاح می شود.
فرید محبی افزود: این مساجد دراین روستاهای محروم و زلزله زده با کمک خیرین و افراد نیکوکار و توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر ساخته شده است.
وی اضافه کرد: زیربنای این مساجد درمجموع 400 مترمربع است و برای احداث این مساجد بیش از شش میلیارد ریال هزنیه شده است.
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از زلزله به همراه سایر نهادهای امدادی به کمک مردم مصیبت دیده شتافت و علاوه بر امداد رسانی به افراد زیر پوشش کمک های خوبی نیز به سایر افراد نیازمند داشته است .
محبی اظهار کرد: کمیته امداد در توزیع اجناس، کمک های نقدی و جنسی، ارزاق عمومی، کالای اساسی و ساخت سرویس های بهداشتی و کانکس درمناطق زلزله زده دشتی مشارکت داشته است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز گفت: کمیته امداد یکی از بهترین یادگارهای امام راحل درکشور است.
سید محمد علی هاشمی افزود: امروز این نهاد با تکیه برحمایت ها ومشارکت های مردمی به عنوان بزرگترین نهاد مردمی درکشور وبسیاری ازکشورهای مسلمان منشاء خدمات بسیار ارزشمندی شده است که باعث عزت وسربلندی نام ایران اسلامی درجهان اسلام ومنطقه است.
وی اضافه کرد: این نهاد درکنار کمک های مستمر و مردمی به افراد زیر پوشش و مددجویان به سایرافراد نیازمند نیز کمک های بسیاری داشته است طوری که درسال جاری به بیش از دو میلیون و 500 هزار خانوار به غیر از افراد زیر پوشش کمک و حمایت کرده است.
هاشمی برساخت سرویس بهداشتی و آبدارخانه مساجد بخش زلزله زده شنبه و طسوج که بر اثر زلزله تخریب شده اند تاکید کرد و افزود: این کمیته این کار را درکنار سایر طرح های عمرانی انجام خواهد داد.
زلزله 6.1 ریشتری بیستم فروردین امسال در بخش نشبه و طسوج شهرستان دشتی علاوه برتلفات جانی باعث تخریب واحدهای مسکونی، تاسیسات زیربنایی و اماکن عمومی و مذهبی شد. ک/2
7206/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن