تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر شبکه یک خبرداد
افتتاح "شبکه انقلاب و دفاع مقدس" از ابتدای سال آینده
"مهدی فرجی" امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از آرشیو دیداری و شنیداری اداره کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبرداد .


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از سایت صدا و سیما، "مهدی فرجی" ، "محمد کاظم کاظمی" مدیر فیلم های تلویزیونی ، "حبیب اله والی نژاد" مدیر گروه حماسه و دفاع و خدیجه محرابی مدیر طرح و برنامه شبکه یک صبح امروز یکشنبه از آرشیو دیداری و شنیداری و بخش های مختلف اداره کل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید بازدید کردند.

سید مرتضی حسینی مدیر کل امور هنری نمایشی بنیاد و مدیر گروه تلویزیونی شاهد شبکه اول سیما در حاشیه این بازدید ضمن خیر مقدم به مدیران رسانه ملی درباره فعالیت های 25 ساله گروه تلویزیونی شاهد گزارشی ارایه کرد و گفت: تولید آثار ماندگانری مانند گل پامچال ، دایره سرخ و شوق پرواز از جمله سریال های تولیدی این گروه است.

وی همچنین از فیلم های سینمایی شب واقعه، روز سوم و مروارید های خلیج فارس نیز بعنوان فیلم های سینمایی تولیدی شاهد نام برد و خواستار تداوم ارتباطات و اجرای تفاهم نامه های گروه تلویزیونی شاهد و رسانه ملی در ارتقای سطح برنامه سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

مهندس مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: یکی از موضوعات مهم و رسالت حیاتی رساه ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم با توان و استعداد موجود در این مجموعه و همچنین با توجه به نشست های اخیر حجت الاسلام شهیدی و مهندس ضرغامی شاهد رویکرد های جدید و کارهای نو در فضای هنری ایثار و شهادت باشیم.

وی در ادامه از گروه تلویزیونی شاهد بعنوان اصلی ترین گروه برنامه ساز صداوسیما در عرصه انقلاب و دفاع مقدس نام برد و ابراز امیدواری کرد از این پس با یک نگاه جدید و تغییر رویکرد مناسبتی به رویکردی پژوهشی و نوین بتوان کارهای پرمخاطب و تاثیرگذار بیشتری تولید و عرضه کند.

فرجی همچنین با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان بنیاد شهید خواستار تلاش و پیگیری بیشتر مسئولان این مجموعه در تولید انیمیشن برای معرفی شهدا به کودکان و نوجوانان و نیز تله تئاترهای مرتبط با ایثار و شهادت شد که بتواند در جشنواره جام جم سال اینده مورد توجه داوران و مخاطبان قرار گیرد.

فرجی در ادامه از افتتاح شبکه انقلاب و دفاع مقدس از ابتدای سال آینده خبرداد و افزود: ایجاد یک شبکه تلویزیونی با محوریت انقلاب و دفع مقدس ضرورت دارو د این شبکه تلویزیونی به زودی کارش را بصورت آزمایشی آغاز می کندو برنامه هایی با محوریت انتقلاب ، دفاع مقدس و بیداری اسلامی پخش می کند و امیدواریم آرشیو غنی و تولیدات گروه تلویزیونی شاهد بصورت مستمر در این شبکه پخش شود.

تاکید براجرای برنامه های سیستماتیک و خروج از فعلایت های مناسبتی ، برنامه سازی مستمر و پرهیز از روزمرگی و تغییر برنامه ها و ساختارهای اجرایی برای تولید آثار ماندگانر ، شناسایی نیروهای جوان و با انگیزه و نخبگان از دیگر مباحث مورد بحث و بررسی این نشست بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن