تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات خانواده بيمه آسيا نبايد کف خيابان ها مي رفت/ دستيابي به سهم دورقمي بازار بيمه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۱۴ب.ظ)
کاردگر مطرح کرد: مشکلات خانواده بيمه آسيا نبايد کف خيابان ها مي رفت/ دستيابي به سهم دورقمي بازار بيمه مديرعامل جديد بيمه آسيا به تشريح کارنامه کاري خود پس از 5 ماه حضور در اين شرکت اشاره کرد و گفت: مصوبه طرح طبقه بندي مشاغل پس از 4 سال اخذ شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ابراهيم کاردگر مدير عامل شرکت بيمه آسيا طي نشسستي خبري با خبرنگاران اعلام کرد: هم اکنون 9.5 درصد بازار بيمه در دست بيمه آسيا است اما تا پايان سال اين سهم را دو رقمي خواهيم کرد.
وي ضمن اشاره به اينکه نسبت خسارت شرکت بيمه آسيا در 9 ماهه سال جاري 55.2 درصد است، افزود: در 10 ماهه سال جاري حق بيمه توليدي شرکت بيمه آسيا 1230 ميليارد تومان و خسارت پرداختي شرکت نيز 700 ميليارد تومان بوده است.
مديرعامل شرکت بيمه آسيا در ادامه ترکيب پرتفوي اين شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: سهم شخص ثالث در پرتفوي شرکت بيمه آسيا 51 درصد، بيمه بدنه 14 درصد، درمان 12.3 درصد، آتش سوزي 5.2 درصد، باربري 1.9 درصد، مهندسي 2.2 درصد، عمر و پس انداز 5.5 درصد، عمر و حادثه 1.8 درصد و مسئوليت 4.8 درصد بوده است.
وي با اعلام اينکه بودجه امسال شرکت بيمه آسيا صد در صد تحقق پيدا خواهدکرد، از تصويب بودجه 93 در هيات مديره شرکت خبر داد و گفت: براي سال آينده EPS شرکت 114 ريال پيش بيني شده است.
وي با اشاره به سهم پايين صنعت بيمه در اقتصاد کشور گفت: صنعت بيمه در اقتصاد ايران 1.8 درصد سهم دارد که فاصله اين سهم با متوسط دنيا بسيار پايين است.
کاردگر به چالش هاي شرکت بيمه آسيا در مديريت قبل اشاره کرد و گفت: ابلاغ سياست هاي کلان در حوزه هاي فني اموال، اشخاص، مسئوليت، اداري، مالي، بازاريابي اولين اقدام بنده پس از ورود به شرکت بيمه آسيا بود.
وي با اشاره به تشکيل شوراي مديران به منظور تدوين استراتژي شرکت بيمه آسيا گفت: در فاز اول تمامي مشکلات پرسنلي بيمه آسيا احصاء شد و به اين ترتيب طرح طبقه بندي مشاغل در دستور کار قرار گرفت.
مدير عامل بيمه آسيا با بيان اينکه طرح طبقه بندي مشاغل 4 سال روي زمين مانده بود، گفت: مصوبه هيات مديره براي اجراي اين طرح اخذ شد و تا به کنون 20 مدل براي اين طرح مورد بررسي قرار گرفته است.
وي با تاکيد بر شفاف سازي حوزه پردخت حقوق کارکنان گفت: پس از اينکه طرح طبقه بندي مشاغل در دستور کار قرار گرفت، دلگرمي پرسنل بيمه آسيا به کار بيشتر از گذشته شد.
کاردگر در عين حال با اشاره به تجمعات اعتراضي کارکنان بيمه آسيا به منظور دريافت احقاق حقوق صنفي خود در دوره قبل تصريح کرد: البته مشکلات خانوادگي را نبايد به بيرون و کف خيابانها برد.
وي ضمن اعلام اينکه بر هر يک از رشته هاي بيمه کارگروهي تشکيل شد تا مشکلات و معضلات آن رشته بيمه اي در آن کارگروه مشخص شود، افزود: درکارگروه بيمه زندگي پيش بيني شده تا در سال 93 شرکت بيمه آسيا گوي سبقت را در اين رشته از رقبا بگيرد چرا که پتانسيل رشته بيمه زندگي از مابقي رشته هاي بيمه اي ديگر بالاتر است.
مديرعامل بيمه آسيا از انعقاد قرارداد اين شرکت با مخابرات خبر داد و ميزان حق بيمه حاصله از قرارداد مخابرات را 40 ميليارد تومان عنوان کرد.
وي به تفاهمنامه همکاري شرکت بيمه آسيا با مترو تهران و بانک مهر اقتصاد نيز اشاره کرد.
کاردگر بر کاهش سهم مديريتي دولت در بيمه آسيا تاکيد کرد و گفت: سهم 20 درصدي دولت بايد به 15 درصد برسد و به همين جهت دولت به زودي 5 درصد سهم خود را واگذار مي کند.
به گفته وي، اگر سهم شناور بيمه آسيا به 15 درصد برسد، قطعا قيمت سهم شرکت نيز افزايش قابل توجهي پيدا مي کند.
وي در ارتباط با رفع تحريم هاي صنعت بيمه پس از توافقات ژنو اظهار داشت: قطعا با رفع تحريمها، ريسک هاي بزرگ به خارج از کشور منتقل مي شود و جلوي سوخت هاي ملي گرفته خواهد شد اما در اين پروسه نبايد شتاب زده عمل کنيم چرا که بايد ريسک هايي را پوشش اتکايي دهيم که قابل قبول باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن