تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802980333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدمات پذیرایی از گردشگران نوروزی در همدان فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقدمات پذیرایی از گردشگران نوروزی در همدان فراهم است همدان-ایرنا- مقدمات پذیرایی از گردشگران نوروزی در استان همدان با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، فراهم شده است.


به گزارش ایرنا هر ساله برنامه ریزی های لازم برای ارایه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی توسط دستگاه های اجرایی استان همدان شامل جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بازرگانی و اصناف انجام می شود.
امسال نیز برنامه ریزی های مناسب برای خدمات رسانی بهینه و سریع به گردشگران در تعطیلات نوروزی و پذیرایی از مسافران در این استان انجام شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در این خصوص با بیان اینکه دوره های بازآموزی برای امدادگران این استان برگزار شده است از استقرار 22 پایگاه امدادی در طرح نوروزی امسال از 25 اسفندماه جاری خبر داد.
ˈحمید ره انجامˈ افزود: 20 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودرو نجات، 10 دستگاه خودرو پشتیبانی، یک پایگاه هوایی و یک بالگرد برای اجرای امداد نوروزی امسال درنظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: یک فروند بالگرد نیز به مدت یک هفته از 25 اسفند ماه جاری تا سوم فروردین ماه سال آینده در اختیار استان همدان و مابقی روزها در اختیار استان های مرکزی و لرستان قرار می گیرد.
وی همچنین از اجرای طرح جوانان در تعطیلات نوروزی این استان خبر داد و گفت: در جریان این طرح 26 پایگاه ثابت و سیار با چادرهای آبی رنگ در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر می شود.
وی با بیان اینکه یک هزار و 403 نفر روز، جوان آموزش دیده برای اجرای این طرح در استان در نظر گرفته شدند افزود: 120 هزار دفترچه راهنما و بروشور معرفی جاذبه های گردشگری استان برای هدایت مسافران نیاز است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز از اتخاذ تمهیدات مناسب برای پوشش های انتظامی و ترافیکی مسافرت های نوروزی این استان خبر داد و گفت: در جریان این طرح ،سفرهای درون و برون شهری ، چهارشنبه سوری و جمعه آخر سال پوشش داده می شوند.
سرهنگ ˈحسین طلاییˈ افزود: از 25 اسفند ماه امسال پوشش ترافیکی جاده های درون و برون شهری این استان انجام می شود.
وی اظهار داشت: برای این پوشش ترافیکی 120 نفر نیرو از ناجا در اختیار راهور قرار می گیرد و 28 دستگاه خودرو نیز از اداره های دیگر استان تامین می شود.
وی تصریح کرد: سعی بر این است که سفرهای نوروزی امسال با کمترین خسارت و تلفات انجام شود و مسافرانی که از راه های استان همدان عبور می کنند سفر ایمنی داشته باشند.
طلایی ادامه داد: در بحث انتظامی نیز برنامه ریزی برای تردد ساده و روان مسافران این استان انجام شده و 35 ایستگاه نوروزی در این رابطه در ورودی و خروجی شهرهای همدان مستقر می شود.
وی با بیان اینکه در مبادی ورودی شهرستان همدان 9 ایستگاه نوروزی مستقر می شود گفت: ایستگاه های نوروزی انتظامی این استان مستحکم شده و جنس این چادرها از چادر به جنس فلزی ارتقا یافته و دارای تجهیزات لازم هستند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از استقرار 350 نیروی وظیفه برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد و گفت: برای برقراری نظم و امنیت نیز یک هزار و 400 نفر نیرو در نظر گرفته شده است.
طلایی ادامه داد: در اماکن تفریحی و گردشگری استان در تعطیلات نوروزی برای ایجاد محیط و فضایی امن و شاد از نیروهای زبده و خبره به صورت آشکار و پنهان بهره برده می شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان نیز گفت: هتل ها و مهمانپذیرها و اماکن اقامتی استان با ظرفیت یک هزار و 800 تخت در نوروز 93 برای اسکان مسافران در نظر گرفته شدند.
ˈعلیرضا ایزدیˈ افزود: همچنین با ساماندهی خانه های استیجاری اقامتی 100 واحد در روستای علیصدر و همدان برای اسکان مسافران شناسایی و معرفی شده است.
وی در ادامه از ایجاد بازارچه های نوروزی صنایع دستی در پنج نقطه شهری برای شهرستان های همدان، نهاوند و ملایر خبر داد.
وی بیان کرد: در 12 نقطه و اماکن گردشگری و تاریخی استان همدان سفره هفت سین گسترده می شود.
ایزدی از برگزاری آیین های نقالی و نوروز خوانی و همچنین اجرای برنامه های مناسب با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دیگر برنامه های نوروزی یاد کرد.
وی همچنین گفت: برای راهنمایی مناسب گردشگران و همچنین معرفی مطلوب جاذبه های دیدنی استان 150 هزار بروشور اقلام تبلیغاتی در این استان چاپ شده است.
استان همدان دارای یک هزار و 830 اثر تاریخی و باستانی است که حدود یک هزار اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
سنگ نوشته های هخامنشی گنج نامه، آرامگاه بوعلی سینا و باباطاهر، گنبد علویان، دره های باصفای عباس آباد و مرادبیک، کلیسای آنجلی و گریگوری، بقعه حیقوق نبی (ع) ، حمام حاج آقا تراب، موزه لطفعلیان و آب انبار صفوی از مهمترین جاذبه های تاریخی و طبیعی استان همدان برای گردشگران هستند.
7521/576/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن