تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامران باقری لنکرانی دانشمند برتر دهه اخیر در حوزه علوم پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کامران باقری لنکرانی دانشمند برتر دهه اخیر در حوزه علوم پزشکی شیراز - ایرنا ، دکتر کامران باقری لنکرانی، رییس مرکز تحقیقات و سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از 100 دانشمند برتر حوزه علوم پزشکی در web of knowledge برگزیده شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز اعلام کرد : فرهنگستان علوم پزشکی هر ساله طی مراسمی از پژوهشگران برتر حوزه علوم بالینی غیر جراحی، علوم بالینی جراحی و علوم پایه، پژوهشگر جوان، مراکز تحقیقاتی و همچنین دانشمند برتر دهه اخیر که مقالات آن ها بر اساس معیارهای ارزشیابی بین المللی توسط داوران داخلی و خارجی به عنوان مقاله برتر شناخته شده اند، تقدیر می کند و جایزه علمی فرهنگستان علوم پزشکی به آنان تقدیم می شود.
امسال نیز بر اساس رای داوران این برنامه، کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از 100 دانشمند برتر حوزه علوم پزشکی در web of knowledge برگزیده شده و در مراسمی که یکم اسفند ماه در سالن کتابخانه فرهنگستان علوم پزشکی برگزار شد، از وی تقدیر به عمل آمد.
باقری لنکرانی متولد سال 1344 در تهران وزیر سابق بهداشت بود ، او مدرک دیپلم خود را از دبیرستان شبانه روزی نمونه توحید شیراز اخذ نمود و مدرک دکترای حرفه ای پزشکی خود را در سال 1368 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبهٔ ممتاز دریافت کرد.
سپس مدرک تخصص بیماری های داخلی را در سال 1371 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز (با رتبهٔ اول کشور) و مدرک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد را در سال 1375 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرد.
لنکرانی در حال حاضر رییس مرکز تحقیقات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.
باقری لنکرانی دارای مقالات مختلفی در زمینه های بیماری های داخلی، عفونی، ارتوپدی، اعصاب و روان، سیاست گذاری های درمان عمومی در مجلات مختلف داخلی و خارجی می باشد.ک/1
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن