تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820978588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل مجتمع هماگ: دستگاه ها به وعده های خود وفادار بمانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل مجتمع هماگ: دستگاه ها به وعده های خود وفادار بمانند بجنورد - ایرنا - مدیرعامل و رییس هیات مدیره مجتمع تجاری - تفریحی ˈهماگˈ بجنورد گفت: روند امور اداری در قبال سرمایه گذاران در استان کند است و دستگاه ها به وعده هایی که به بخش خصوصی می دهند، پایبند نیستند.


به گزارش ایرنا ˈشمس الدین شهرواˈ روز شنبه در نشستی با خبرنگاران، کندی پیشرفت امور اداری را اصلی ترین مشکل سرمایه گذاران بخش خصوصی خواند و افزود: مسوولان در وهله اول وعده های فریبنده ای برای جذب سرمایه گذار می دهند اما در عمل به آن وفادار نیستند و این سرمایه گذار را با چالش مواجه می کند.
وی اظهار کرد: برای اجرای طرح نیاز به همکاری همه شرکت های خدمات رسان آب، برق، تلفن، شهرداری و شورای شهر و سایر دستگاه های مربوط است اما متاسفانه برخی اوقات روند کارها بسیار کند و فرساینده است.
شهروا گفت: اجرای طرح های بزرگ در شهرهای کوچک با مشکلات عدیده ای رو به رو است چرا که ضعف های فراوانی در بخش زیرساختی دارند و این موجب می شود که در کوچکترین کارها نیز مشکل ایجاد شود.
این سرمایه گذار بخش خصوصی خواستار حمایت بیشتر دستگاه ها از بخش خصوصی شد و افزود: نباید یک سرمایه گذار درگیر پیچ و خم های بی پایان اداری شود چرا که اگر چنین شود دیگر انگیزه ای برای ادامه کار نخواهد داشت و دیگران نیز فراری خواهند شد.
شباید اداره ها همکاری لازم را داشته باشند تا سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند.
شهروا گفت: بیشتر تصمیم گیری ها در ادارات استان های کوچک باید از طریق وزارت خانه ها گرفته شود که این امر شتاب کار را گرفته و پیشرفت امور را کند می کند.
وی خواستار همکاری و مساعدت بیشتر دستگاه های اداری شد و اظهار کرد: برای اینکه در این استان طرح های بزرگی اجرا نشده، اجرای مطلوب نخستین طرح می تواند دیگر سرمایه گذاران را به اجرای طرحهای دیگر ترغیب کند.
مدیرعامل مجتمع تجاری - تفریحی هماگ گفت: این طرح با مشارکت شهرداری در زمینی به مساحت 120 هزار متر در سه مرحله تجاری - تفریحی، هتل و کلینیک پزشکی ساخته می شود که برای آن 850 باب مغازه، سه سالن سینما، کافی شاپ، شهربازی روبسته، رستوران، هتل، اتاق عمل سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، مطب های پزشکان و توقفگاه منظور شده است.
شهروا اعتبار پیش بینی شده برای اجرای مجتمع تجاری - تفریحی هماگ را دو هزار و 400میلیارد ریال عنوان کرد.
وی گفت: با بهره برداری از این مجتمع برای سه هزار نفر به صورت مستقیم و 10 هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می شود.
عملیات اجرایی مجتمع تجاری - تفریحی هماگ از سال 91 در بجنورد آغاز شده که پیش بینی می شود سه سال دیگر به بهره برداری برسد. ک/2
7184/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن