تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803240386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيروس مقدم مدينه را مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شبكه يك براي سال 93 سريال مي سازد
"سيروس مقدم" مدينه را مي سازد
سريال مدينه براي رمضان سال آينده شبكه يك را "سيروس مقدم" بر اساس فيلمنامه‌اي از سعيد نعمت‌الله كارگرداني خواهد كرد.


به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  سایت صدا و سیما؛ رحمان سيفي‌آزاد ، مدير گروه سريال‌هاي شبكه يك گفت: سعيد نعمت‌الله فيلمنامه سريال ماه رمضان 93 شبكه يك را مي‌نويسد . اين سريال در 30 قسمت 45 دقيقه‌اي به تهيه‌كنندگي زينب تقوايي و كارگرداني سيروس مقدم توليد خواهد شد .
 
وي ادامه داد: سيروس مقدم بعد از تمام شدن سريال پايتخت 3 ، سريال تلويزيوني «مدينه» را كليد مي‌زند. قهرمان اصلي اين سريال يك زن است. همچنين حامد عنقا مشغول نگارش فيلمنامه سريال تلويزيوني «انقلاب زيبا» است . همزمان با نگارشاين فيلم نامه ، پيش‌توليد آن هم آغاز شده است . اين سريال هم سال 93 كليد مي‌خورد .
 
مدير گروه سريال‌هاي شبكه يك گفت : سريال انقلاب زيبا به تهيه‌كنندگي رامين عباسي‌زاده و كارگرداني بهرام بهراميان ساخته مي‌شود. داستان اين سريال هم براي مردم جذابيت و تازگي خواهد داشت.وي اعلام كرد :  فيلمنامه سريال‌هاي حماسه ميشان، نافذان دل، آسريس و آرام مي‌گيريم هم در مرحله نگارش است .
 
سيفي آزاد افزود : در مجموع تلاش خواهيم كرد سال 93 هشت سريال با مضامين متنوع و متفاوت براي بينندگان شبكه يك توليد كنيم . سريال «آرام مي‌گيريم» با مشاركت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و به تهيه‌كنندگي جمال گلي در مرحله نگارش فيلمنامه است. كارگردان اين سريال مشخص نشده و موضوع آن درباره خانواده رزمندگان است. اين سريال نگاهي به اتفاقات بعد از جنگ دارد.
 
سريال «حماسه ميشان» هم به تهيه‌كنندگي رامين عباسي‌زاده جزو توليدات فاخر است كه در مرحله نگارش فيلمنامه قرار دارد . اين سريال به مقطعي از تاريخ مي‌پردازد كه مربوط به قيام مردم جنوب ايران در مقابل تهاجم انگليسي‌هااست.
 
فيلمنامه سريال «نافذان دل» به نويسندگي منصور براهيمي آماده مي‌شود. داستان اين سريال درباره روحانيوني است كه به عنوان مبلغ به روستاها مي‌روند. سريال آسريس (ميدان هدف) با موضوع جرايم اينترنتي و پدافند غيرعامل را هم علي طالب‌آبادي مي‌نويسد.
 
سريال «گذر از رنج‌ها» به نويسندگي و كارگرداني فريدون حسن‌پور و تهيه‌كنندگي علي لدني براي پخش از شبكه يك توليد مي‌شود. در اين سريال بيژن امكانيان، پژمان بازغي، بابك حميديان، پيام دهكردي، ماه‌چهره خليلي، جعفر دهقان، آزيتا تركاشوند، نگين معتضدي، مهران رجبي، حسين عابديني، ترلان پروانه، فتحعلي بيگي، شيوا طاهري، پرديس احمديه، مهدي بوستان‌پرور، امير ذوالفقاري، فريبا خادمي، مهشيد مرندي، غزاله رشيدي، نجات علي‌مرادي و هستي مهدوي‌فر بازي مي‌كنند.
 
سريال گذر از رنج‌ها، داستان زندگي زني به نام دنيا را از لحظه تولد تا مرگ روايت مي‌كند. اين سريال درام تاريخي است و در آن زندگي دنيا از سال 35 تا 69 به تصوير كشيده مي‌شود.
 
در اين سريال شيوا طاهري ايفاگر نقش دنياست كه براي نخستين بار تجربه بازيگري‌اش را در سريال تلويزيوني گذر از رنج‌ها كسب مي‌كند. بيژن امكانيان در اين سريال نقش خان را بازي مي‌كند. همچنين در كنار بازيگران اصلي از بازيگران بومي هم استفاده شده است.
 
برخي عوامل سازنده اين سريال عبارتند از: مدير تصويربرداري ايرج عاشوري، تدوين مهدي حسيني‌وند، طراح صحنه و لباس حسن روح‌پروري، مدير صدابرداري حسين بشاش، طراح گريم حسين صالحيان، مدير توليد حسين باقريان و مدير برنامه‌ريزي و دستيار اول كارگردان مهدي بوستان‌پرور.
 
سيفي‌آزاد درباره زمان پخش سريال‌هاي گذر از رنج ساخته فريدون حسن‌پور و معماي شاه به كارگرداني محمدرضا ورزي افزود: هنوز زمان پخش اين سريال‌ها مشخص نشده و در خصوص اين‌كه بعد از تمام شدن نوروز كدام يك از سريال‌ها را پخش كنيم، تصميمي نگرفته‌ايم.
 
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن