تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802912191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهره‌های خوب هفته، میلیاردر هفته و عذرخواهی هفته+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:الف: چهره‌های خوب هفته، میلیاردر هفته و عذرخواهی هفته+ عکس

تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته تحت عنوان بسته خبری «سیاه سفید خاکستری» با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشت:  *چهره‌های خوب هفته! به گزارش فارس، افزایش عمل‌های جراحی در روزهای پایانی سال، کاهش مراجعه‌کنندگان اهدا خون به دلیل سرمای هوا و درخواست از تهرانی‌ها برای اهدای خون؛ پاسخ این درخواست در رگ‌های من و تو جاری است. در هفته گذشته جمعی از بازیگران و هنرمندان برای تشویق همشهری‌های خود با مراجعه به پایگاه مرکزی اهدای خون وصال شیرازی با اهدای خون در این اقدام انسان دوستانه پیش قدم شدند و سایر همشهری‌های خود را نیز به اهدای خون تشویق کردند. هنرمندانی که سعی کردند آغازگر حرکتی باشند که از به شماره افتادن نبض خون در رگ‌های هزاران بیماران نیازمند جلوگیری خواهد کرد؛ آنها عنوان چهره‌های خوب این هفته را به خود اختصاص دادند. 

  * میلیاردر هفته! طرح زوج و فرد خودروها، آلودگی هوا، افزایش کرایه تاکسی، کمبود تعداد اتوبوس‌های شهری، ازدحام جمعیت و شهروند تهرانی که حل مشکلاتش را در میان سخنان یک عضو شورای شهر جستجو می‌کرد و سخنان خانم نماینده: «همسرم خیلی به ماشین علاقه دارد هم بنز دارد هم لکسوس و هم پرادو هم...  اما خب من به ماشین‌های زمخت و بزرگ علاقه‌ای ندارم»؛ «خودم یک رنو فلورانس قرمز دارم و ترجیح می‌دهم ماشین‌هایم هم مثل لباس‌هایم رنگ شاد داشته باشد»؛ «هزینه داشتن چهار تا بچه در ماه تقریباً 3 میلیون تومان می‌شود و این جدا از هزینه پرستارهاست». در هفته‌ای که گذشت یکی از روزنامه‌های جدیدالتأسیس، گزارشی درباره فاطمه دانشور عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران منتشر کرد که در آن مطلب مهمی درباره مسائل و مشکلات شهر و مردم تهران به چشم نمی‌خورد و بخش عمده گزارش به زندگی شخصی و سبک زندگی اشرافی وی و خانواده‌اش اختصاص یافته بود؛ این خانم نماینده به دلیل فراهم کردن شرایط آشنایی شهروندان تهرانی با زندگی یک میلیاردر به دور از دغدغه‌های معمول هر شهروند عنوان معلم میلیاردر هفته را از آن خود کرد.

  *تغییر هفته! هفته گذشته وزیر امور خارجه کشورمان با چهره‌ای متفاوت در مقابل دوربین رسانه‌ها حاضر شد؛ تغییری که رسانه‌های داخلی و خارجی به سادگی از کنار آن نگذشتند و تحلیل‌ها و مقاله‌های سیاسی متعددی را با این موضوع منتشر کردند؛ تحلیل‌هایی با عنوان «دیپلماسی ریش و سیبیل». محمد جواد ظریف که همیشه با محاسن معروف به «ریش پرفسوری» دیده شده بود؛ تغییراتی شخصی در ظاهر خود داد که گویا برای وی این تغییرات چندان هم شخصی محسوب نشد. 

  *تکذیب هفته! «بهروز وثوقی در فیلم‌های مزخرف بازی کرده است»؛ «من اختلاف سلیقه زیادی با این بازیگر دارم» «من از بهروز وثوقی تعریف نکردم» اینها تمام جملاتی بود از سعید راد در ادامه بحث جنجالی هفته گذشته و اظهاراتش در خصوص دو تن از بازیگران سینمای قبل از انقلاب در جشنواره فیلم فجر.  این بازیگر سینما به دلیل وجود هجمه‌های صورت گرفته مجبور شد مجدداً به روی مواضع خود پافشاری کند و دوباره یکی از بحث‌های داغ محافل فرهنگی و سینمایی بشود.

  *معترض هفته! قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یکی از کاندیداها از شرکت در انتخابات کناره‌گیری کرد؛ که به عقیده‌ بسیاری این کناره‌گیری تا حدودی به نفع رئیس جمهور کنونی شد؛ احتمالات در به کارگیری این کاندیدا در یکی از مناصب دولتی همچنان به گوش می‌رسید؛ حالا 8 ماه از آن روز می‌گذرد و آقای کاندیدا هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است.  انتظار محمدرضا عارف به سر می‌رسد و بالأخره از تجربه 30 سال مدیریت خود می‌گوید که «توقعی از آقای روحانی نداشتم تنها انتظار داشتم که در برخی امور بیشتر از من مشورت می‌گرفتند.» و به این ترتیب محمدرضا عارف به عنوان معترض هفته نام گرفت.

  *خداحافظی هفته! در هفته‌ای که گذشت رئیس دانشگاه تهران غزل خداحافظی را خواند و از سمت خودش برکنار شد؛ فرهاد رهبر به دلیل پایان دوره چهار ساله‌اش جای خود را به «محمدحسین امید» داد.

  *مدافع هفته! «از خدمتکاران شهرداری عذرخواهی می‌کنم»، یک عذرخواهی از سوی سرمربی سابق تیم‌ملی؛ محمد مایلی کهن در حالی که لباس رفتگری به تن کرده بود گفت: «ما دچار خودفریبی و تکبر شده‌ایم که حتی به این عزیزان بی‌احترامی کردیم ولی این لباس ارزشش خیلی بالاتر است؛ اگر من و امثال من به جایی رسیدیم به خاطر پول نخورده این نفرات زحمتکش است ولی برای آنها گردن کلفتی می‌کنیم.» سرمربی سابق تیم‌ملی با این اقدام ارزشمند خود عنوان مدافع برتر هفته را نیز کسب کرد. 

  *نظریه پرداز هفته! در هفته‌ای که گذشت یک استاد دانشگاه که طی تحقیقاتی چند ساله پی به راز علت دشمنی ایران و رژیم صهیونیستی برده بود تصمیم گرفت نتایج تحقیقات خود را به صورت کاملاً رایگان در اختیار عموم مردم قرار دهد. این عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت که «علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم».  البته بخشی از نتایج تحقیقات وی که جنبه شخصی داشت نیز منتشر شده است؛ «من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چرا که سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.»  و بدین ترتیب صادق زیباکلام عنوان نظریه‌ پرداز این هفته را به خود اختصاص داد.

  *بودن یا نبودن! استفاده از کراوات برای سریع‌القلم چندان خوش یومن نبود و گویا پرونده کاری‌اش را به زیربغلش فرستاد؛ همچنان که موج انتقادهای رسانه‌ها و افکار عمومی نسبت به استفاده محمود سریع القلم از کراوات در یک جلسه بین‌المللی افزایش می‌یافت یک تکذیب تمام صورت مسئله را پاک کرد. با این اوصاف بودن یا نبودن (محمود سریع القلم به عنوان مشاور رئیس جمهور)، دیگر مسئله این نیست!

*بی‌رحم‌ترین فرزند هفته! در هفته‌ای که گذشت راز قتل مادری فاش شد؛ قاتل این مادر کسی نبود جز فرزندش؛ «مجتبی» پسری که با گالن بنزین به استقبال مادر تازه از حج برگشته می‌رود و در یک اقدام بی‌رحمانه مادر خود را به آتش می‌کشد. «شب حادثه با دیدن یکی از برادرانم که با او اختلاف شدید داشته و کینه‌اش را از سال‌ها پیش به دل دارم، ناگهان کنترل عصبی خود را از دست داده و در یک لحظه اقدام به آتش زدن خانه و مادرم نمودم.» اعترافات تکان‌دهنده از سوی مردی مطرح می‌شود که بی‌رحم‌ترین فرزند هفته نام گرفت.  *خارج از قاب هفته! خانه‌ای کوچک در یکی از خیابان‌های شهر میبد و چشمانی منتظر؛ عموهای مهربان بچه‌ها این بار میهمان منزل الهام بودند اما خارج از قاب تلویزیون. عموهای فیتیله‌ای با حضور در خانه الهام، دختر کوچکی که از بیماری سختی رنج می‌برد، آرزوی مادر این دختر دبستانی را برآورده کردند؛ آرزوی مادر الهام سفر به مشهد و پابوسی امام رضا(ع) بود.

*جنجال هفته! فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش با موضوع واقعه عاشورا با نمایش تصویر حضرت عباس (ع) به عنوان فیلم جنجالی این هفته در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار گرفت. از بایدها و نبایدهای حذف تصاویر حضرت عباس (ع) از این فیلم تا انتقاد صریح مجری معروف سیما نشان می‌دهد حرف و حدیث‌های پیرامون این فیلم در حلقه منتقدان سینما محدود نمی‌شود و البته همچنان ادامه دارد...  *عذرخواهی هفته! «از خواندن بعضی ترانه‌های غمگین پشیمانم» جمله خواننده محبوب کشورمان پس از یک دهه فعالیت در زمینه خوانندگی؛ رضا صادقی گفت که «اعتراف می‌کنم در گذشته جاهایی و در کارهایی آن قدر از درد صرف گفته‌ام که درست نبوده و امروز پشیمان هستم و حتی بابت آن پوزش می‌خواهم.» البته تغییر روحیه این خواننده کشورمان شاید بی‌ربط به تولد دخترش «تیارا» نباشد.

  *چهره بد هفته مفتی کل دربار سعودی طی یک اظهار نظر جدید مدعی شد شیعیان مسلمان نیستند؛ وی البته به تازگی تصمیم گرفته تغییری در روش زندگی خود بدهد او که تا چندی پیش از عکس گرفتن هم خودداری می‌کرده تصمیم گرفته در برنامه‌های زنده تلویزیونی ظاهر بشود و شخصاً به پرسش‌های بینندگان پاسخ بدهد؛ این اظهار نظر «عبدالعزیز آل الشیخ» را کمک کرد تا به عنوان بدترین چهره بد هفته برگزیده شود. 

 







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن