تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربودن زن جوان، سناريو مرد انتقامجو


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ربودن زن جوان، سناريو مرد انتقامجو
کد خبر: ۳۸۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸ - 22 February 2014


مرد شيطان صفتي که به دليل شکست عشقي، دخترجوان را ربوده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده بود دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، با شکايت زني به نام «پروانه» در هجدهم بهمن ماه امسال، پرونده‌اي تحت عنوان آدم ربايي مقرون به آزار و اذيت به عنف در کلانتري 163 ولنجک گشوده شد.

 اين زن با حضور در کلانتري، در حالي که شکواييه‌اي از دادسراي ناحيه 27 امور جنايي تهران در دست داشت، عنوان کرد که يک دستگاه خودروي پرشيا خاکستري با شيشه‌هاي دودي حوالي پونک، کنار وي ايستاده و فردي قوي هيکل از خودرو پياده و با تهديد چاقو، او را به زور سوار خودرو کرده است و به منزلي در شمال تهران، منتقل و با تهديد چاقو وي را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

پس از ثبت اظهارات اين زن، ماموران با راهنمايي شاکيه، پس از استعلام شماره پلاک خودرو، آدرس مالک در محدوده ولنجک را به دست آوردند که با هماهنگي‌هاي انجام شده با بازپرس دادسراي امور جنايي، ماموران اطلاعات و تجسس کلانتري 163 ولنجک براي دستگيري متهم به محل اعزام شدند.

نهايتا در ساعت 21:10، نوزدهم بهمن ماه ماموران وارد مخفيگاه وي شده و اين متهم جوان را در حالي که در حال تماشاي تلويزيون بود، در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند و خودروي پرشياي وي را نيز که در پارکينگ قرار داشت، توقيف کردند.

متهم پس از دستگيري، خود را «اردشير» معرفي کرد، در بازجويي‌ها گفت که به انگيزه انتقام به دليل شکست عشقي، اقدام به ربودن شاکيه و آزار و اذيت آن کرده است.

متهم پس از تحقيقات مقدماتي بنا به دستور بازپرس دادسراي عمومي جنايي تهران، براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن