تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802894562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین کنفرانس بین الملی کارآفرینی با هدف بهبود محیط کسب و کار برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دومین کنفرانس بین الملی کارآفرینی با هدف بهبود محیط کسب و کار برگزار می شود تهران - ایرنا - معاون پشتیبانی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران گفت: دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی از فردا به مدت 2 روز در دانشگاه تهران با هدف بهبود محیط کسب و کار با همکاری و مشارکت بیش از 50 دانشگاه خارجی و سازمان های داخلی برگزار می شود.


محمدحسن مبارکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به سابقه برگزاری موفقیت آمیز نخستین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، افزود: نخستین کنفرانس بین المللی کارآفرینی در سال 89، با رویکرد آموزش و توسعه کارآفرینی و با مشارکت دانشگاه های خارجی و مجامع بین المللی GEM و UNESCO و با همکاری دانشگاه ها، سازمان ها، نهادها و مدیران داخلی برگزار شد.
وی افزود: دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در روزهای سوم و چهارم اسفندماه جاری برگزار می شود.
مبارکی تصریح کرد: دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، ** اهداف برگزاری دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی
معاون پشتیبانی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران درباره اهداف برگزاری دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، گفت: این کنفرانس با تأکید بر بهبود محیط کسب و کار با هدف بحث و بررسی آخرین دستاوردهای علمی در خصوص دانش توسعه کارآفرینی و بهبود محیط کسب وکار،تبادل نظر در خصوص روش ها وتکنیک های پیشرفته مرتبط با کارآفرینی و محیط کسب وکار، استخراج سیاست ها، راهبردها و راهکارهای اجرایی کارآمد و مؤثر برای توسعه کارآفرینی و بهبود محیط کسب وکار، برگزار می شود.

** محورهای اصلی کنفرانس
مبارکی، با اشاره به محورهای اصلی کنفرانس، گفت: محورهای اصلی این کنفرانس با توجه به تنوع مفهوم محیط کسب کار، شامل موضوعات مختلفی از جمله تامین مالی کارآفرینانه،سیاست های دولت، برنامه ها و یارانه ها؛ آموزش کارآفرینی،انتقال تحقیق و توسعه و نوآوری، هنجارهای فرهنگی و اجتماعی، بازبودن و پویایی بازارها، مقررات و حقوق مالکیت، زیرساخت های فیزیکی، تجاری و خدماتی،بهره برداری از فرصت های کارآفرینی، می شود.

** حضور بیش از 30 تن از صاحبنظران بین المللی در این کنفرانس
این عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان اینکه از نکات ارزشمند کنفرانس، حضور بیش از 30 تن از صاحبنظران بین المللی در این حوزه است، بیان داشت: بیش از 30 تن از صاحبنظران بین المللی حوزه کارآفرینی از کشورهای آمریکا، انگلیس، ایرلند، مالزی، ترکیه، هند و غیره در این کنفرانس حضور خواهند داشت که برخی از آنها چهره های شاخص جهانی در حوزه کارآفرینی هستند.
وی افزود: انتقال تجربیات پژوهشی این افراد در قالب سخنرانی علمی و کارگاه های آموزشی در جریان همایش و در حاشیه آن در دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها انجام خواهد شد.

** برقراری یک شبکه منسجم ارتباطات علمی در موضوعات تخصصی کارآفرینی
به اعتقاد این عضو هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، یکی از دستاوردهای این کنفرانس برقراری یک شبکه منسجم ارتباطات علمی در موضوعات تخصصی کارآفرینی است که از این پس می تواند منشاء برکات بسیاری برای رشد کارآفرینی در کشور و ارتقا جایگاه ایران در این موضوع در دنیا باشد.

** معرفی رهبران کارآفرین بین المللی
معاون پشتیبانی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، گفت: نکته دیگر معرفی رهبران کارآفرین بین المللی است که به دنبال جشنواره معرفی کارآفرینان ملی که از سال 85 با همت وزارت کار و با مشارکت این دانشکده انجام پذیرفت، این اقدام گام جدید دیگری در الگوسازی قهرمانان کسب و کار برای نسل جوان کشورمان است.

** نحوه و شرایط انتخاب رهبران کارآفرین بین المللی
مبارکی تصریح کرد: پس از بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته توسط شورای سیاستگذاری جشنواره رهبران کارافرین، تصمیم بر این شد تا در سال اول برگزاری، کارآفرینانی که سهم بازار در کشورهای خارجی داشته و حداقل 20 درصد از تولیداتشان را صادر نموده و حداقل با 3 کشور مراوده تجاری و بازرگانی داشته باشند به عنوان کارآفرینان بین المللی معرفی شده و از زحمات و تلاش های دلسوزانه و مشتاقانه شان در ایامی که کشور با تحریم های سخت اقتصادی روبرو بوده، تقدیر به عمل آید.

** مخاطبین این جشنواره
دانشیار دانشگاه تهران به طبقه بندی مخاطبان این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این مسیر مخاطبین این جشنواره در 3 گروه طبقه بندی شده اند. گروه اول؛ کارآفرینانی که صاحب کسب و کارهای موفق در عرصه های بین المللی بوده و دارای برند شناخته شده ای هستند. گروه دوم؛ کارآفرینانی که از لحاظ حجم صادرات در اندازه گروه اول نیستند اما از لحاظ اجرای ساختار نظام مند و شهرت برند از شرایط مناسبی برخوردار هستند و گروه سوم؛ کارآفرینانی که هم از لحاظ حجم صادرات و هم شهرت برند در شرایطی ضعیفتر اما در مسیر استاندارد و مناسبی گام بر می دارند.

** راه اندازی دبیرخانه دائمی جایزه ملی رهبران کارآفرین
مبارکی گفت: دبیرخانه جشنواره رهبران کارآفرین، در صدد است تا پس از برگزاری اولین جشنواره و دریافت نتایج محتوایی و اجرائی، دبیرخانه دائمی جایزه ملی رهبران کارآفرین را راه اندازی کرده و پس از تشکیل کمیته تدوین مدل ارزیابی و استخراج شاخص های رهبران کارآفرین بتواند گام ارزشمندی را در این مسیر بردارد.

** توسعه فعالیت های دبیرخانه جایزه ملی به سطح منطقه خاورمیانه و آسیای میانه
این عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، تاکید کرد: توسعه فعالیت های دبیرخانه جایزه ملی به سطح منطقه خاورمیانه و آسیای میانه از هدف های اصلی این مهم است تا بتوان موفقیت کسب و کارها و کیفیت تولیدات کشور را در رقابت با محصولات خارجی و کسب و کارهای بین المللی دیگر کشورها در ابتدا مقایسه و در صورت لزوم به سمت پیشرفت سوق داد.
به گفته مبارکی، در دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی قرار است حدود 10 کارآفرین بین المللی کشور در قالب کسب و کارهای موفق معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.
اقتصام (4)9123**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن