تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803157472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم تغییر مدیر احمدی نژاد صادرشد/ احتمالا، شنبه معارفه برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حکم تغییر مدیر احمدی نژاد صادرشد/ احتمالا، شنبه معارفه برگزار می‌شود
واعظی که گفته بود از حکم رئیس جمهور دولت قبل دو سال دیگر باقی است و او در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باقی می‌ماند، حالا رسما جای خود را به دبیر قبلی می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز،  علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز گذشته طی حکمی محمد حسین ملک احمدی را به عنوان دبیر کل هیأت امنای کتابخانه­های عمومی کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی به استناد ماده 2 قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه­های عمومی کشور، به موجب این حکم به سمت «دبیـرکل هیأت امناء» منصوب می­شوید .امید می­رود با استعانت از خداوند متعال و بهره­گیری از کلیه ظرفیت­های موجود و نیروهای کارآمد نسبت به تجهیز و توسعه و نظارت بر فعالیت کتابخانه­های عمومی کشور، سامان بخشیدن به وضعیت نیروی انسانی، تهیه طرح­ها و برنامه­های لازم و اجرای سیاست­های مصوب هیأت امناء و انجام سایر وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»
پیش از این و به مدت شش سال، منصور واعظی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های کشور بود. او که رابطه نزدیکی با رحیم مشایی داشت، پیش از این  در گفتگویی اعلام کرده بود: از حکمی که رئیس‌جمهور و رئیس هیأت امنای نهاد برایم صادر کردند، هنوز ۲ سالی باقی مانده است. حدود دو سال پیش از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت حکمی به مدت 4 سال دریافت کردم. البته آقای رئیس جمهور (دکتر روحانی) می‌تواند حکم رئیس جمهور قبل را نقض کند و اما آقای جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم هم می‌تواند تا پایان دوره 4 سال منتظر نمانده و حکم شخص جدیدی را ابلاغ کند اما از حکم بنده حدود 2 سال باقی مانده است. اگرچه من تابع هر تصمیمی خواهم بود که آقای جنتی وزیر ارشاد آن را بگیرد.
واعظی البته چند روز قبل هم در گفتگویی ضمن تشریح عملکردش در واکنش به حواشی توزیع سبد کالایی گفته بود:  14 میلیون کتاب در سراسر کشور توزیع کردیم و کسی هم کشته نشد!
با این حال مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: احتمالا مراسم معارفه «محمدحسین ملک‌احمدی» به عنوان دبیرکل هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. وحید شاکری در گفت‌وگو با فارس پیرامون مراسم تودیع و معارفه «محمدحسین ملک‌احمدی را به عنوان دبیرکل هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور» اظهار داشت: بر اساس آنچه عنوان شده و البته هنوز قطعی نیست احتمالا مراسم تودیع آقای منصور واعظی و معارفه محمد حسین ملک احمدی روز شنبه 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود. البته اعلام رسمی باید از سوی دفتر وزیر ارشاد صورت گیرد.

بنابراین گزارش، محمد حسن ملک احمدی که قبل از واعظی عنوان دبیر کلی نهاد را داشت در سال 86 از سمت خود برکنار و به جایش منصور واعظی منصوب شد. ملک احمدی در سال های اخیر در وزارت علوم به کار اشتغال داشت و در دولت یازدهم هم به عنوان مدیر کل دفتر آموزش های آزاد این وزارتخانه منصوب شد. معاون توسعه انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 دی ماه در نامه ای به وزارت علوم خواستار موافقت این وزارتخانه با ماموریت ملک احمدی به نهاد کتابخانه ها شده بود . این نامه در همان روز از وزارت علوم پاسخ مثبت گرفت و با ماموریت وی به نهاد موافقت شد.

ملک احمدی پس از بازگشت به نهاد، دومین دبیر کل این نهاد است که پس از تصویب قانون نحوه اداره کتابخانه های عمومی کشور به این سمت منصوب می شود.




1392/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن