تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده ورزقان - خاروانا نیازمند مساعدت مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جاده ورزقان - خاروانا نیازمند مساعدت مسوولان است ورزقان ، تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان ورزقان گفت: به جهت مناظر دیدنی و گردشگری منطقه خاروانا و تردد بیشتر در جاده ورزقان - خاروانا این راه نیازمند مساعدت مسوولان است.


به گزارش ایرنا، علی وفادار روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بخش خاروانا، افزود: کوهستانی بودن منطقه و تردد اهالی خاروانا در این جاده به همراه وجود 80 روستای بزرگ و کوچک این منطقه را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است.
وی با اشاره به اینکه سالانه 10 هزار گردشگر برای بازدید از مناطق بخش خاروانا در این جاده تردد می کنند، اظهار کرد: لازم است مسوولان برای حذف نقاط حادثه خیز و تعریض جاده و به حداقل رساندن پیچ های خطرناک همت نمایند.
وفادار خواستار دایر کردن نمایندگی اداره راه و شهرسازی در این بخش شد.
وی با تاکید بر اینکه بخش خاروانا 48 روستا دارد و فقط 13 باب خانه بهداشت در آنها فعال است، خواستار افزایش خانه های بهداشت و توجه ویژه به تجهیز تنها درمانگاه شهر خاروانا شد که ساختمان آن آماده است.
در این جلسه بخشدار خاروانا نیز با تاکید بر اینکه از اهالی 48 روستای این بخش فقط 14 روستا تحت پوشش اداره آب و فاضلاب روستایی هستند، گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن بقیه روستاها باید اقدامات اساسی صورت بگیرد.
داود امن زاده نبود اداره ثبت احوال، مشکلات آنتن دهی مخابرات را از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرد.
بخش خاروانا از توابع شهرستان ورزقان با 48 روستا و 13 هزار نفر جمعیت در 135 کیلومتری شمال تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد.
7236/587/7235
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن