تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر بزرگترین حزب مخالف ترکیه عبدالله گل را متهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در پی تائید قانون کنترل اینترنت رهبر بزرگترین حزب مخالف ترکیه عبدالله گل را متهم کرد آنکارا- ایرنا - ˈکمال قلیچدار اوغلو ˈ رهبر بزرگترین حزب مخالف دولت آنکارا در مجلس ترکیه رئیس جمهوری این کشور را به همکاری با دولت ˈاردوغانˈ برای سرپوش نهادن بر پرونده های فساد مالی بزرگ متهم کرد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری ˈ کانال بیˈ ، رهبر حزب جمهوریخواه خلق در سخنرانی خود در مجلس ترکیه، از ˈعبدالله گل ˈرئیس جمهوری این کشور به علت امضای قانون محدودیت و کنترل اینترنت در ترکیه که به دولت اجازه کنترل و نظارت بیشتر بر اینترنت را می هد انتقاد کرد.
وی افزود : رئیس جمهوری ترکیه با امضای این قانون مشارکت در تلاش برای سرپوش نهادن بر مفاسد مالی را پذیرفت.
عبدالله گل رییس جمهوری ترکیه پس از امضای قانون نظارت و تشدید کنترل بر فعالیت های اینترنتی و سایبری، مورد اعتراضها و انتقادهای شدیدی قرار گرفت.
ˈاینترنت خبرˈ دیروز گزارش داد تائید این قانون از سوی عبدالله گل با موج اعتراض مخالفان داخلی و شمار زیادی از نهادهای غیردولتی روبرو شد.
وی پس از تایید این قانون دهها هزار نفر از کاربران طرفدار خود را در شبکه اجتماعی توییتر از دست داد.
در دو ساعت اول که عبدالله گل امضای قانون نظارت بر اینترنت را از طریق تویتر اعلام کرد ، 47 هزار کاربری را که صفحه او را در توییتر دنبال می کردند، از دست داد.
احزاب مخالف ترکیه با عنوان اینکه دولت برای سرپوش گذاشتن به رسوایی فساد مالی در دستگاههای دولتی، در صدد ممانعت از انتشار اخباری در این رابطه است، اقدام به تصویب این قانون کرده و آن را نقض آزادی توصیف کردند.
حزب حاکم عدالت و توسعه با 319 کرسی از 550 کرسی مجلس ترکیه ، اکثریت مطلق کرسی های پارلمان را در اختیار دارد و با تکیه بر آرای نمایندگان خود، این لایحه را به تصویب رساند.
تصویب این قانون در حالی صورت گرفت که دولت اردوغان در آستانه برگزاری انتخابات شهرداریها و ریاست جمهوری ، با رسوایی فساد مالی بی سابقه رو برو شده است.
خاورم ** 2010**230**1479
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن