تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیپلماسی مهارت عاملی تعیین کننده در فتح بازارهای بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیپلماسی مهارت عاملی تعیین کننده در فتح بازارهای بین المللی است ایلام-ایرنا- رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: گسترش دیپلماسی مهارت امروزه به عاملی تعیین کننده در فتح بازارهای بین المللی تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا، ˈکورش پرندˈ روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره فنی و حرفه ای استان ایلام اظهار کرد: اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های کشورهای مختلف دنیا است که عوامل زیادی مانند قوانین و تسهیلات بانکیٰ، رشد اقتصادی و آموزش های فنی و حرفه ای در این حوزه دخیل و تاثیرگذارند.
وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این حوزه توجه ویژه ای داشته و همه باید در این بخش تمام توان خود را به کار ببندیم.
رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: امروزه دیپلماسی مهارت به عنوان یک مفهوم پیچیده در اقتصاد جهانی شناخته شده و برای فتح بازارهای بین المللی مورد تاکید قرار می گیرد.
پرند در ادامه به ویژگی های استان ایلام پرداخت و تاکید کرد: ایلام استان محرومی نیست چرا که دارای قابلیت های فراوانی در بخش های نیروی انسانیٰ، منابع زیرزمینی و کشاورزی است.
وی بیان کرد: برای ورود به بازارهای کشور عراق باید با اتحاد، همکاری و خودباوری از این فرصت ها استفاده بهینه ببریم.
وی یادآور شد: استان ایلام در حوزه اشتغال بین المللی دارای پتانسیل و طرفیت های خوبی بوده و ما به دنبال شرایطی هستیم که از بازارهای کشور عراق استفاده کنیم.
رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: هدف اصلی ما این است ایلام را به بازار فروش محصولات ایرانی در عراق تبدیل کنیم چرا که این استان بهترین گلوگاه برای بازاریابی و فروش در منطقه است.
پرند اضافه کرد: محصولات باید بر اساس نیازسنجی زوار و بازارهای عراق تولید شده و در این راه طراحی حرفه ای صورت گیرد.
وی یادآور شد: اعزام نیروی کار ماهر به کشور عراق برای بدست گرفتن بازار باید از اهداف سازمان فنی و حرفه ای استان ایلام باشد. ک/2
702/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن