تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802776692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان امکان ابراز مطالباتشان را در دولت قبل نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس دانشگاه آزاد اسلامی: دانشجویان امکان ابراز مطالباتشان را در دولت قبل نداشتند تهران- ایرنا- معاون فرهنگی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری حماسه سیاسی مردم ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر من بیش از 60 درصد دانشجویان به حجت الاسلام حسن روحانی رای دادند؛ اینها مطالباتی دارند که به هر دلیلی در دولت قبل امکان ابراز آن را نداشتند.


به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدطه هاشمی در سخنان خود بر لزوم تغییر رویکردها در فعالیت های فرهنگی دانشگاه تاکید کرد و گفت: پیام مردم در انتخابات 24 خرداد میل به تغییر در برخی روش ها و رویکردها بود و ما باید این پیام را درک کنیم.
وی افزود: فعالیت فرهنگی اگر قاعده مند نباشد نتیجه ای نخواهد داشت.
معاون فرهنگی رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری کاملا هماهنگ هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم.
هاشمی اضافه کرد: مقام معظم رهبری متعلق به همه اقشار جامعه است، نباید گروهی و یا جریانی خیال کند که مقام معظم رهبری تنها متعلق به خودشان است. من بسیار آزرده می شوم وقتی می بینم جریان هایی هستند که می خواهند ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را تنها مال خود بدانند، این رویکرد اشتباه است، در حالی که ایشان متعلق به همه مردم هستند. درباره بسیج هم باید همینطور فکر کنیم.
وی افزود: فعالیت علمی در دانشگاه ها در اولویت اول ما قرار دارد اما در اولویت بعد، یعنی در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، هر گروه و تشکل دانشجویی که بخواهد در چارچوب های قانونی و در راستای سیاست های مقام معظم رهبری و انقلاب رفتار کند می تواند با هماهنگی با معاونت فرهنگی فعالیت کند. البته به شرطی که آرامش دانشگاه را به هم نزند و مجوزهای لازم را کسب کرده باشند.
در این جلسه برخی تشکل ها خواستار اختیارات تام در تصمیم گیری هایشان بودند که طه هاشمی گفت: هر فعالیت فرهنگی باید زیر نظر شورای فرهنگی دانشگاه باشد و من نمی پذیرم کسی یا نهادی خارج از این چارچوب فعالیت کند. چرا که معتقدم فعالیت فرهنگی اگر قاعده مند نباشد نتیجه ای نخواهد داشت.
وی در ادامه به انتقاد از برخی بولتن سازی ها پرداخت و اشاره کرد که این بولتن ها همه واقعیت را نمی نویسند.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: از نظر ما انقلاب تنها متعلق به اصولگرایان نیست بلکه اصلاح طلبانی که ارزشها را رعایت کنند و در خط امام و رهبری باشند هم باید در انقلاب حضور داشته باشند، بر همین اساس چه اصول گرا و چه اصلاح طلب، اگر حضورش در دانشگاه آرامش را برهم نزند می تواند در چارچوب های قانونی و با کسب اجازه از شورای فرهنگی فعالیت فرهنگی داشته باشد.
طه هاشمی گفت: اجازه ندهید این جناح بندی های تند که در بولتن ها وجود دارد به دانشگاه راه پیدا کند. معتقدم نباید جریانی مقام معظم رهبری را مصادره کند، برخی تلاش می کنند مقام معظم رهبری را طوری نشان دهند که مطلوب خودشان است در حالی که این کار درست نیست ما می خواهیم رهبری را آن طور که می شناسیم معرفی کنیم، ما به دنبال اعتلای ارزش های انقلاب هستیم و هدف دیگری نداریم.
شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیات امنای این دانشگاه، حمید میرزاده رییس، اعضای هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، مشاوران، نمایندگان تام الاختیار و تمامی مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
همچنین در این همایش از خدمات 30 ساله عبدالله جاسبی تقدیر می شود.
فراهنگ(1)**9129**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن