تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: دولت به دنبال اختصاص امکانات بیشتر به استان ها است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جهانگیری: دولت به دنبال اختصاص امکانات بیشتر به استان ها است

جهانگیری: دولت به دنبال اختصاص امکانات بیشتر به استان ها است
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به محدودیت های موجود در بودجه کشور گفت: دولت به دنبال راهکارهایی است که بتواند از این شرایط عبور کرده و امکانات بیشتری را به استان ها اختصاص دهد.
به گزارش نامه‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «اسحاق جهانگیری» در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: دولت تلاش می کند در حد توان و امکانات، نسبت به رفع مشکلات و توسعه این استان اقدام کند.

وی استان کرمان را از استان های بزرگ، تاریخی و پراهمیت کشور دانست و تصریح کرد: جنوب استان کرمان یکی از مناطقی است که باید برای حل مشکلات و محرومیت زدایی آن چاره اندیشی شود.

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت به این استان و بخصوص منطقه جنوب آن توجه دارد و برای جهش و ترقی آن تلاش می کند.

جهانگیری از استاندار و نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خواست مشکلات و مسایل استان را اولویت بندی کنند تا دولت بتواند در گام نخست به مهمترین آنها بپردازد و ضروری ترین نیازهای استان را برطرف کند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر از سوی نمایندگان تاکید کرد: دولت در حد توان بودجه و اعتبارات لازم را اختصاص می دهد و پیگیری نمایندگان از دستگاه های مربوطه نیز می تواند به تسریع در رفع مشکلات کمک کند.

در این جلسه که «مجید انصاری» معاون پارلمانی رییس جمهوری نیز حضور داشت، «علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان در سخنانی توسعه این استان را خواسته مشترک مردم، نمایندگان و مسوولین استانی عنوان کرد و به ارائه گزارشی از وضعیت استان پرداخت.

وی همچنین یکی از راههای توسعه استان کرمان را جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و افزود: با جذب سرمایه گذاران و با بهره برداری از ظرفیت ها و مزیت های موجود در بخش صنعت، معدن و کشاورزی می توان گام های موثری در جهت توسعه استان برداشت.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از دولت بخاطر انتخاب یک کرمانی به عنوان استاندار، به بیان کاستی های موجود در حوزه های انتخابیه خود و مسائل و مشکلات سطح استان پرداختند.

نمایندگان همچنین با قدردانی از عملکرد مطلوب استاندار، مهمترین و اصلی ترین مشکل استان کرمان را فقدان آب مناسب برای مصارف شرب و کشاورزی عنوان کردند و از دولت خواستند برای حل مشکل و تأمین آب مورد نیاز چاره اندیشی کند.




1392/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن