تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802672502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فایننشال تایمز از صف‌های طولای دریافت سبدکالای رایگان در ایران/ گاردین: کروبی در خانه خود همچنان در حصر است/ فاکس‌نیوز: ظریف می‌گوید نگران تحریم نیست، اوباما قول وتو داده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش فایننشال تایمز از صف‌های طولای دریافت سبدکالای رایگان در ایران/ گاردین: کروبی در خانه خود همچنان در حصر است/ فاکس‌نیوز: ظریف می‌گوید نگران تحریم نیست، اوباما قول وتو داده

گزارش فایننشال تایمز از صف‌های طولای دریافت سبدکالای رایگان در ایران/ گاردین: کروبی در خانه خود همچنان در حصر است/ فاکس‌نیوز: ظریف می‌گوید نگران تحریم نیست، اوباما قول وتو داده
توزیع سبد کالا در میان اقشار کم‌درآمد و انتقاد از شیوه اجرای این طرح در کنار ادامه حصر مهدی کروبی و بارش برف سنگین در شهرهای شمالی کشور، موضوعات مورد توجه رسانه‌های خارجی را طی دیروز و امروز تشکیل داده است.
به گزارش نامه نیوز، فایننشال تایمز در گزارشی به توزیع سبد کالا در ایران و صف های طولانی مردم در مراکز توزیع این کالاها اشاره کرده و آورده است» زمانی که دولت حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران تصمیم به اجرای برنامه کاهش فقر با توزیع مواد غذایی رایگان با هدف حمایت از میلیون ها نفر از خانواده های کم درآمد را اتخاذ کرد انتظار به راه افتادن اعتراضات علیه این برنامه را نداشت.

اما ایستادن در صف های مراکز دریافت این مواد غذایی و طرح ادعاهایی مبنی بر اینکه این سبد با مواد عذایی با کیفیت پایین پر شده است از سوی مخالفان رئیس جمهور مورد اعتراض قرار گرفت.

تحلیلگران مخالف دولت روحانی که از هر فرصتی برای زیر سوال بردن دولت روحانی استفاده می‌کنند با این اقدام دولت دست به کار شدند، روزنامه ها و وب سایت های جبهه تندرو در ایران روز دوشنبه تصاویری از مردم ایران را منتشر کردند که در صف های طولانی در هوای سرد منتظر دریافت این سبد کالا هستند و در تیترهای خود مدعی آن شدند که دولت این کشور با این اقدام کرامت انسانی را حفظ نکرده اند. ا رسانه های خارجی نیز به موازات رسانه های داخلی به پوشش این اقدام دولت پرداختند. بارش برف بی سابقه در شهرهای شمالی کشور و موضوع حصر کروبی از دیگر موضوعات مورد علاقه رسانه های خارجی در پوشش اخبار داخلی ایران طی دیروز و امروز بود.

گزارش بی.بی.سی از برف سنگین در مناطق شمالی ایران

سایت شبکه خبری بی.بی.سی نیز در گزارشی با عنوان «برف در ایران برق نزدیک به 500 هزار خانه را قطع کرد» به بارش برف سنگین در بخشی از شهرهای ایران اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: برف سنگین در شمال ایران برق بیش از 480 هزار خانه راقطع و راه های دسترسی به برخی از شهرها و روستاها را مسدود کرد.

یک مقام در استان مازندارن گفت که سرمای زمستان امسال با بارش نزدیک به 2 متر برفاز اوایل هفته اخیر در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است.

تمامی مدارس در مازندران روز سه شنبه تعطیل هستند. حسن روحانی رئیس جمهور ایران به تمامی بخش های دولت این کشور دستور داد تا کمک های موردنیاز بیشتری برای حمایت از مناطق سرما زده اتخاذ شود.

سی.ان.ان: سفر اوباما به عربستان سعودی و رفع نگرانی ملک عبدالله در خصوص ایران

سایت شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی به سفر قریب الوقوع باراک اوباما به عربستان سعودی در میان نگرانی از برنامه هسته ای ایران خبر داد و نوشت: رئیس جمهور آمریکا ماه مارس در خصوص توافق اخیر کشورش با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که اوباما در این سفر با ملک عبدالله پادشاه عربستان دیدار و در خصوص صلح خاورمیانه و منافع مشترک دو کشور در خلیج فارس به گفت‌وگو خواهد نشست.

رابطه واشنگتن با عربستان سعودی در حالی رو به وخامت و سردی گذاشت که منطقه خاورمیانه با تغییرات و چالش هایی از جمله تغییر حکومت در مصر و بحران جنگ داخلی در سوریه مواجه است.

اما این رابطه در چندین جبهه مورد ازمایش قرار گرفته است. اعضای خانواده سلطنتی حاکم بر عربستان سعودی تهدید کردند که در اعتراض به عدم اتخاذ اقدامات مناسب از سوی آمریکا در خصوص بحران سوریه و همچنین رویکرد اخیر آمریکا در قبال ایران روابط خود را با واشنگتن کاهش خواهند داد.

همچنین قرار است ملک عبدالله از این نشست برای مطرح کردن این پرسش از اوباما در خصوص آنکه چرا وی علیه اقدام نظامی در خصوص سوریه رای صادر کرد، تصمیمی که به باور مقامات عربستان سعودی و دیگرمقام های عرب موحب تقویت اسد شد.

گاردین: مهدی کروبی همچنان در حصر

وب سایت روزنامه گاردین انگلیس نیز در گزارشی به ادامه حصر یکی از نامزدهای انتخابات سال 88 اشاره و نوشت: مهدی کروبی همچنان در حصر خانگی قرار دارد.

گاردین در ادامه می نویسد: یکی از رهبران اعتراضات پس از انتخابات سال 88 در ایران که از 3 سال پیش تاکنون در حصر در خانه های امنیتی قرار داشت به خانه خود منتقل و همچنان در بازداشت خانگی به سر می برد.

غلامحسین محسنی اژه ای سخنگی قوه قضاییه در ایران در این باره به خبرنگاران گفت که شرایطی که هم اکنون کروبی در آن قرار گرفته است با گذشته تفاوتی ندارد و تغییر محل حصر وی پیش از این نیز تغییر کرده بود.

اظهارات ظریف در خصوص دست یابی به توافق هسته ای با غرب ظرف مدت 6 ماه

سایت شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران را منتشر کرد.

فاکس نیوز با اشاره به اینکه ظریف گفته است توافق هسته ای با غرب طی 6 ماه اینده ممکن است نوشت: ظریف تاکید کرد که ایران هیچ گاه برنامه نظامی علیه کشوری را آغاز نمی کند.

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران اعلام کرد: اگر حسن نیت [در مذاکرات با 1+5] احساس شود بعید نیست که طی 6 ماه به توافق برسیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من نگران تحریم‌های تحمیلی جدید از سوی کنگره آمریکا علیه ایران نیستم زیرا «اوباما» وعده داده است که آنها را وتو کند.






1392/11/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن