تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه ثبت نام در مرحله دوم آزمون سراسری سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نحوه ثبت نام در مرحله دوم آزمون سراسری سال 1393 تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور نحوه ثبت نام داوطلبان مرحله دوم آزمون سراسری سال 1393 را تشریح کرد.


حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: مرحله دوم ثبت نام از داوطلبانی که به دلایل مختلف تاکنون در آزمون سراسری سال 1393 برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و بین المللی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی ثبت نام نکرده اند، براساس برنامه زمانی پیش بینی شده از روز شنبه سوم اسفندماه 1392 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز سه شنبه ششم اسفندماه 92 پایان می پذیرد.
وی افزود: هریک از داوطلبان مذکور که تاکنون در آزمون سراسری سال 1393 ثبت نام نکرده اند برای ثبت نام در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای تهیه کارت اعتباری به تعداد مورد نیازکه دارای شماره سریال 12 رقمی است، کارت علاقه مندی به شرکت در گزینش دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که دارای یک شماره سریال 10 رقمی می باشد و سپس نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، (دفترچه شماره یک) از طریق سایت سازمان و مطالعه دقیق مندرجات در آن اقدام کنند.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور مرحله بعدی ثبت نام را مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دریافت کد سوابق تحصیلی عنوان کرد و توضیح داد که این کد شامل اطلاعات دانش آموزی برای داوطلبان مشمول احتساب سوابق تحصیلی خواهد بود.
توکلی تصریح کرد آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را براساس نظام جدید آموزش متوسطه از سال 1384 لغایت 1392 اخذ کرده اند، در این صورتی که اطلاعات آنها در بانک اطلاعاتی ارائه شده از سوی سازمان سنجش آموزش و پرورش وجود نداشته باشد یا ناقص باشد، باید براساس اطلاعات خواسته شده در تقاضانامه نسبت به ثبت نام خود در آزمون سراسری سال 1393 اقدام کنند؛ بدیهی است در صورت تایید اطلاعات آنها از سوی آموزش و پرورش سوابق تحصیلی برای آنها اعمال خواهد شد.
وی اظهار داشت که داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ یک صد و 6 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون نسبت به دریافت شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام که یک عددد 12 رقمی است، اقدام کنند.
توکلی گفت: چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت نام در دو یا سه گروه آموزشی می باشد لازم است به ازای هر گروه آموزشی مبلغ یکصد و 6 هزار ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت دارد.
مشاور عالی رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: منظور از ثبت نام از دو یا سه گروه آموزشی بدین صورت می باشد که داوطلب می تواند علاوه بر انتخاب گروه آموزشی اصلی شامل علوم ریاضی و فنی یا تجربی و انسانی در گروه آموزشی هنر و زبان های خارجی نیز متقاضی شود و هیچ داوطلبی نمی تواند به طور همزمان در گروه های اصلی شامل گروه های آموزشی ریاضی فنی و علوم تجربی و انسانی شرکت کند.
وی توضیح داد: چنانچه داوطلبی علاقه مند به شرکت در آزمون رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی باشد لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 58 هزار ریال از همین طریق اقدام و اطلاعات کارت اعتباری که یک عدد 10 رقمی می باشد را دریافت کند.
توکلی به به تمامی داوطلبان اکیدا توصیه کرد که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انجام موارد بالا ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام آزمون سراسری سال 1393 که در صفحه 45 دفترچه راهنمای مذکور چاپ شده است اقدام و پس از کنترل های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده پیش نویس تقاضانامه حداکثر تا پایان روز سه شنبه ششم اسفندماه 92 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.
داوطلبان باید توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه ثبت نام و الصاق عکس و پس از دریافت شماره پرونده هفت رقمی و کد پیگیری 16 رقمی ثبت نامی خود می توانند در قسمت مشاهده اطلاعات ثبت نامی اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.
فراهنگ(4)**9129**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن