تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 16 هزار سمنانی فیلمهای جشنواره سی و دوم را دیدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سمنان/
بیش از 16 هزار سمنانی فیلمهای جشنواره سی و دوم را دیدند
همزمان با برگزاری این جشنواره ، برای نخستین بار بیست و یک فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان نیز اکران شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به استقبال کم نظیر شهروندان سمنانی از فیلمهای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر ،گفت: بیش از 16 هزار نفر از فیلمهای سی و دومین جشنواره بین المللی فجر در سمنان دیدن کردند.
محمدرضا سوقندی گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره ، برای نخستین بار بیست و یک فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان اکران شد.
وی ادامه داد: این فیلم ها در 4 سانس در سینما فرهنگ سمنان از 17بهمن آغاز و تا 27بهمن ماه به روی پرده رفت.

همچنین فیلم شیار 143از آثار تحسین شده جشنواره به عنوان حسن ختامی بر اکران فیلم های جشنواره سی و دوم در سمنان اکران که با استقبال قابل توجه شهروندان مواجه شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به استقبال قابل توجه علاقمندان سینما از فیلم های ژانر دفاع مقدس به اکران چهار فیلم در این بخش اشاره کرد و افزود: در مجموع بیش از 4000 نفر از دوستداران هنر پایداری از این فیلم ها دیدن کردند.
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فجر در سمنان تصریح کرد: برای اولین بار در استان تعداد 21 فیلم از فیلمهای سی و دومین جشنواره فجر در سمنان اکران شد که تعداد 12 فیلم از آنها در بخش مسابقه جشنواره حضور داشتند.
گفتنی است: " رد کارپت " ،" زندگی جای دیگریست"، "بیگانه"،"خانه پدری"،"مردن به وقت شهریور"،"پایان خدمت"، "چ "،" خانوم"،" عاشق ها ایستاده می میرند""اشباح، ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه"،50 قدم آخر، "کلاشینکف"،شیار 143 و ... از جمله فیلم هایی بودند که همزمان با جشنواره بین المللی فجر در تنها سینمای سمنان نیز اکران شدند./






تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن